Foto bij 17

Het is niet erg als je kudo's of reacties geeft hoor...(A)

Deze avond zou ik weer naar de studio gaan en moet ik zijn hoofd weer zien, we zouden vandaag de laatste stukje repeteren, het stukje waar ik hem toch wel leuk vind en heel dicht bij hem moet staan.
Ik reed naar de studio, ik zag zijn auto al staan dus hij was er al. Ik wou net de ruimte inlopen waar ik moest zijn, totdat ik iets hoorde ‘Justin, waarom heb je selena niet gelijk meegenomen?’ het was Scooter ‘Nou ehm..ik heb een soort van ruzie met haar’ ‘ruzie? Het ging toch zo goed tussen jullie? Wat heb je gedaan?’ ‘Jep, het ging inderdaad goed ja, tot vanmorgen, ik noemde haar kleintje en zij herinnerde mij aan de contract, en toen zei ik haar dat ze die toch niet kon verbreken, en toen zei ze dat het wel mocht als ik de deal zou verbreken wat ik dus eigenlijk deed maar niet bedoeling was…en nu is ze dus boos op me, ze negeert en ontloopt me al de hele dag’ ‘Justin! Je bent soms ook zo’n sukkel he!, owee als ze ermee stopt dan ga ik je echt vermoorden’ ‘nou..laten we hopen dat ze komt, ik zou niet weten wat ik moet doen als ze d’r mee stopt man! Ten eerste gaat usher me vermoorden en ik verlies haar’ ‘Oehh..is onze justin een beetje verliefd op selena’ ‘Uuhh…nee hoor, dat zei ik niet’ Oke dit was dus iets wat ik niet wou horen, jammer dat ik zijn hoofd niet kon zien. Ik liep naar binnen en deed net alsof ik niks had gehoord ‘Selena!’ scooter kwam enthousiast op me afgelopen en gaf me een knuffel ‘Heey Scooter!’ Ik negeerde justin en liep verder met scouter…
‘Oke! En actie!’ justin begon weer achterlijk te zingen en ik moest niet geïnteresseerd zijn –wat ik ook niet ben- aan het einde stond ik heel vlak tegen bieber aan ik voelde zijn adem tegen mijn gezicht aan, ik trok me snel terug voordat er dingen gingen gebeuren waar ik spijt van zou krijgen…
Toen we het begin nog een aantal keren hadden herhaald kon ik eindelijk weg van justin..ik weet niet wat hij vandaag heeft maar hij blijft me steeds aanstaren en als hij me moet vasthouden ofzo houd hij me langer vast dan nodig is oeff…


Ik had een tip gekregen dat ik een andere lettertype moest gebruiken duss.....Thanks Bieberholic!(L)

Reageer (2)

  • Smexy

    GO ON!! (flower)

    1 decennium geleden
  • XxSennaxX

    Alstuuu!!,

    ga verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen