Foto bij 014

sorry als er foutjes in staan, ik heb dit hoofdstuk op mijn mobiel getypt dus vandaar :$

Gerard moest gaan trainen dus ik was alleen, ik besloot een douche te nemen. Het warme water stroomde over mijn lichaam. Ik miste hem.. Zijn armen om mijn lichaam, zonder hem was het eenzaam en koud. Van mama had ik nog niets gehoord, ik werd niet gemist, ik was dus echt niets waard. Er is nu nog maar één ding waar ik voor leef, Gerard. Morgen moet ik weer naar school, ik heb Elizabeth, Xiaoyu en Flora al een lange tijd niet gesproken. Ik had enorm veel gemist oproepen maar ik wilde nu even met niemand praten. Ik spoel de shampoo uit mijn haar en pak dan een handdoek om mijn haar af te drogen. Over ongeveer een uur is Gerard weer thuis. Ik trek een gestreept topje aan met een laag uitgesneden decoleté en een kort spijkerbroekje. Ik wist niet wat ik moest gaan doen in mijn eentje. Ik loop naar de slaapkamer en open de gordijnen, het zonlicht schijnt fel door de ramen en verspreide het ochtendlicht in de kamer. Ik ga aan zijn kant van het bed zitten en laat mijn hoofd op zijn kussen rusten. Ik snuif zijn geur op en even voelde het of hij weer bij me was. Ik sluit even mijn ogen en alles werd zwart.

Ik open mijn ogen en ik schrik van een hand op mijn schouder. 'Lekker geslapen Assepoester?' Ik sta op en vlieg hem om de hals. 'Zo lang ben ik toch niet weg geweest?' 'Jawel' zei ik met een zielig stemmetje. 'Wat zie je er mooi uit, waar heb ik dit allemaal aan te danken?' Ik haalde mijn schouders op en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Kom je, ik heb de tafel gedekt.' Ik knik en loop samen met hem naar beneden. Ik ga aan tafel zitten die uitgebreid gedekt is, ik had eigenlijk helemaal niet zo'n honger maar Gerard heeft net getraind. Ik nam één enkele boterham en zet dan mijn bord in vaatwasser. Hij keek me bedenkelijk aan. 'Heb je wel genoeg gegeten? Je bent toch niet aan het lijnen?' ik schudde lachend mijn hoofd. 'Kom eens hier' beval hij me en trok me op zijn schoot. Nu was ik groter dan hem, dat kwam niet vaak voor. Hij slaat zijn arm om mijn middel en schraapt zijn keel. 'Er komt vanmiddag een vriend van me, misschien dat we met zijn drieën iets leuks kunnen gaan doen.' Ik knikte, ik wist niet wat ik kon verwachten. Al zijn vrienden waren zelfverzekerde voetballers en wat was ik.. Hij schudde me zachtjes heen en weer. 'Niet zo sip, we maken er gewoon een leuke dag van.' ik knik en zijn lippen vonden automatisch de mijne. Ik stond op en hielp met het afruimen van de tafel. 'Hoe laat komt je vriend?' vroeg ik zachtjes, ik voelde me een beetje onzeker. 'Hij zal zo wel komen.' Niets was minder waar want de deurbel ging niet veel later. Gerard liep naar de deur en opent de voordeur. Ik hoorde ze tegen elkaar praten terwijl ik plaats had genomen op de bank. Een jongen met donkerbruin haar kwam naar me toe gelopen en ik stond op om hem een hand te geven. 'Cristiano' 'Lauren.' Hij kuste mijn hand en Gerard gaf hem een duw. 'Af, ze is van mij.' lachte hij en Christiano gaf Gerard een schouderklopje. De jongen knipoogte naar me. 'Zullen we een filmpje kijken?' een kast vol dvd's wordt open getrokken. Het werd één of andere actiefilm. Ik zat in mijn eentje op de bank en Christiano en Gerard gaan naast me zitten. Gerard pakt mijn hand vast en kijkt me stiekem even aan zonder dat Cristiano het merkt. De film bleek dus iets minder actie te zijn, het was gewoon dikke horror. De meest verminkte gezichten verschenen plotseling in beeld en ik kon het niet meer aanzien. Ik verberg mijn hoofd in Gerard zijn shirt. Hij lacht en streelt door mijn haar. 'Het is niet echt schat.' Hij wreef met zijn vingers mijn tranen weg. 'Ik pak even wat te drinken.' Gerard verdwijnt in de keuken en ik voel de ogen van Cristiano branden. 'Gaat het wel?' Ik kon er niets aan doen, steeds weer moest ik denken aan die nare dromen. Mijn vader in een slagveld verminkt en bloedend. Deze angst was zo onbeschrijfelijk, ik voelde me zo klein. Cristiano legde zijn hand op mijn schouder. 'We zetten iets gezelligs op' en hij zapt over wat muziekkanalen. Gerard komt terug lopen met drinken. Hij gaat naast me zitten en drukt me stevig tegen zich aan.

Samen met Cristiano gingen we buiten de deur wat eten. En als je met twee voetballers gaat dineren ga je niet naar het goedkoopste zaakje. Ik voelde me op één of andere manier niet op mijn gemak. Samen met Cristiano had ik een fles wijn opgedronken. Echt helder kon ik niet meer denken. Op een gegeven moment zei ik Gerard tegen Cristiano waar ze heel hard om moesten lachen. 'Excuseer me' zei ik met een bekakte stem. Ik probeer mezelf staande te houden en als ik bij de wc ben zak ik bijna in elkaar. Ik kan niet goed tegen drank, wag zeg ik? Ik kan totaal niet tegen drank! Maar even waren de gedachten weg, ik hield mijn handen onder de kraan en liet het koude water over mijn polsen stromen. Ik vervolg mijn weg terug naar onze tafel, Cristiano zag ik ineens dubbel.

'Gaan we zo slapen schatje?' ik lig versufd tegen Gerard zijn arm. Ik druk mijn lippen op de zijne en ik kon wel uren zo met hem zoenen. Hij tilt me op 'Kom schatje.' Als hij de deken openslaat en naast me komt liggen legt hij zijn hand op mijn onderrug. 'Vond je het wel een beetje leuk vandaag?' Ik knikte al was het donker hij snapte het wel. Ik schrok ineens toen me te binnen schoot dat ik morgen naar school moet. 'Ik moet morgen naar school..' hij kust me op mijn voorhoofd en zijn hand wrijft sussend door mijn haren. 'Ik breng je morgen wel, ga maar lekker slapen.' Ik sloot mijn ogen en met zijn warmte dichtbij mij viel ik in een diepe slaap.

Reageer (6)

  • Navygirl

    Awhh wat een schatjee is Gery toch:9~

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Whoeeeehhhh,
    alleeeen ik blyf het zeggen 8]
    Cristiano zonder h haha x']
    Well superleukkk meis!

    snellverderrr:9~

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    snel verder!
    Leuk geschreven!
    x

    1 decennium geleden
  • Wiara

    hahaha!
    leuk snel verderr(yeah)
    xx <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen