in de sms stond; Sofie je moet onmiddellijk naar huis komen, er is wat vreselijks gebeurd. ik keek Noa aan en kreeg het meteen benauwd. snel rende we van de trap en trokken onze jas en schoenen aan, we sprongen op de fiets en toen ik thuis aankwam stonden en 3 poltie auto's en een ambulance. ik rende naar binnen en daar in de huiskamer aangekomen, lag mn moeder. er hing een touw aan het plafon en ik wist gelijk dat het niet goed zat. mn moeder had zelfmoord gepleegd. ik was helemaal overstuur ik gilde en rende en huilde alles wat ik maar kon doen. ik was de weg even kwijt en moest gekalmeerd worden door Noa. ik wist gewooon even niet wat ik moest doen. het idee dat ik mn moeder nooit meer zou zien.. mn moeder; mn beste vriendin aan wie ik alles kon vertellen. die altijd voor me klaar stond. ik barstte in tranen uit.. die avond had ik bij Noa geslapen, ik heb de hele avond gehuild en de dag daarna gingen we ook niet naar school. ik had nergens zin in en wist even niet meer wat ik moest doen. mn vriendje had het die dag helemaal verknald en op diezelfde dag had mn moeder zelfmoord gepleegt.. het kon niet erger.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen