Foto bij 2.4

©ThunderShot

Ariane Granger
Justin vond het overduidelijk niet leuk dat ik beter kon racen dan hem. Jordan daarentegen was trots op mijn kunstjes en drukte me tegen zich aan. Ik worstelde me los en belandde op justin. 'Wel hello there..' Ik stompte hem en bleef zitten. Misschien was Celine haar techniek nog niet eens zo gek. Maar aan de andere kant het was wel Bieber. En Bieber betekent bah. En bah betekent vies. En vies is.. Oké ik dwaal af. Ik ging op het puntje van Justins knieen zitten zodat ik hem amper aan hoefte te raken. Maar Celine's theorie werkte. Jordan keek geÏrriteerd naar Justin en mij, wat Justin meteen merkte waardoor hij mij tegen hem aan drukte. 'Iewl.' mompelde ik, en trok me los. 'Er zijn grenzen ja.' mompelde ik tegen hem. 'Vanacht waren er geen grenzen.' zei hij met een wenkbrauwwiebel. 'Ieuwl.' zei Celine, 'Heb ik iets gemist?' Ze keek me dwingend aan maar ik schudde mijn hoofd. Ik en Justin? Geen denken aan. Dat zou net zoiets zijn als een aap en een mens in één kooi zetten. Precies, hij is de aap en ik ben het mens. Maar het komt erop neer dat het geen goede combinatie is. Ik ging van Justin af en huppelde naar de keuken, waardoor Celine moest lachen en achter me aan hinkelde. 'WAT! is er vanacht tussen jou en Justin gebeurd!' zei ze dwingend maar niet te hard, omdat anders de jongens het zouden horen. En als het tegenovergestelde van hen, waren wij wél subtiel in dit soort roddels. Snel legde ik uit wat er gebeurd was, en ze lachtte me vierkant uit. Waarna ik haar rond uitlachte omdat ze op Chaz ging zitten in plaats van op Ryan. Waarna zei mij weer driehoekig uitlachtte omdat ik op Justin was beland. Met een grote fles cola in mijn ene hand, een bak chips in mijn andere hand en met een grijns op mijn gezicht kwamen we de keuken uit. De jongens waren aan het smoezen, waarschijnlijk hetzelfde aan het bespreken als wij. Pff, mannen. En dan durven ze te beweren dat wij vervelend zijn. Dan hadden ze vast nog nooit met een aap op één kamer geslapen.
----
Een beetje een saai hoofdstuk, I knoww..
Bijna zestig abo's <33
we like you!
morgen de top?!
Xliefs

Reageer (4)

  • JelenaB

    HAHAHA geweldig echt geweldig!

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    ghehe, vierkant, rond en driehoekig xd.

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder:D:D

    1 decennium geleden
  • SWAGGERx

    verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen