Foto bij Two Weeks For Fun or Not Tom Kaulitz 2.1

Echt sorry dat het weer zo lang geleden is :S
maar ik zit een soort van vast met mijn verhaaltjes.
ik heb totaal geen inspiratie meer en zin om te schrijven. hopelijk is dat snel over
maar kheb er nog een paar staan dus ik kom nog toe (hoop ik xD)

veel leesplezier :)

Gabriëlle pov
‘Kom poesje, kom bij Gabri. Lief poesje.’
Terwijl ik probeer zachtjes te praten, voelde ik mijn oksels nat worden van het zweet. Mijn hoofd jeukt door de wollen muts. Ik krab over mijn kruin, trek de muts terug over mijn ogen en kijk terug verder in de duisternis. Niets.
Waarom had ik geen zaklamp meegenomen? Zuchtend geef ik het op. Het heeft geen zin meer. Ik had bijna mijn hals gebroken om over die muur te kruipen, daarna zeker 10 minuten lang de tuin afgezocht, mijn duim opengehaald aan een rozenstruik en ik heb die kat nog steeds niet gevonden.
Ik kruip onder de struik vandaan op handen en voeten, om da planten niet te vertrappen.
Een schel geblaf maakte de duisternis niet meet zo stil. Mijn hart sloeg een slag over door Edward, de Jack Russel van meneer Timmermans, zonder twijfel de meest irritante hond ter wereld.
Ik blaas mijn adem uit en zuig op mijn pijnlijke duim. In ieder geval kan ik nu naar huis gaan met de boodschap dat ik mijn best heb gedaan om het diertje te zoeken.
Ik wil net naar de muur gaan toen als het geblaf op houd. Ik hoor een zachte plof achter me, kijk over mijn schouder naar achter. Een donker gestalte stond achter me. Voor ik iets kon doen, sluit een gespierde arm zich om mijn buik en tilt mij op. De lucht word uit mijn longen geperst als mijn rug tegen een hard, warm en naakt bovenlichaam word gedrukt.
‘Hebbes rotjong.’
Een diepe stem zei die zin.
Ik haal diep adem om een zo hard mogelijke gil te gaan laten, maar dat kon niet doordat er een grote hand op mijn mond werd gedrukt.
‘Niks ervan.’
Het Duitse accent in zijn stem joeg me de stuipen op het lijf.
‘Je gaat je vrienden niet waarschuwen.’
Ik worstel tegen de grip rond mijn middel. Zonder resultaat. Als een veertje word ik naar het huis gedragen. Mijn hoofd tolde bij het denken aan de koppen van de krant van morgen: VROUW GEWURGT VANWEGEN KAT.

Reageer (4)

  • babyredrose

    Verderrrrrrrrrrrrrrr!!!!! :D heb net een abo op je verhaal genomen ! xx

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    omg snel verderrr

    1 decennium geleden
  • playITdirrty

    Verderrrrrrr!!!!:D

    1 decennium geleden
  • Yongguk

    OMG!
    TOMMIE JE BENT NIET LIEF!!! ;(
    ;O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen