Foto bij 78* Lunch

@Cinta: Ik zoek allerlei fotopagina's af en haal de mooiste er vanaf. Het is vet veel werk maar sommige plaatsje vind ik zelf ook echt geweldig mooi.

Allison Black

De zoetste stem van de wereld wekte me de volgende dag. 'Opstaan,' fluisterde hij stilletjes is mijn oor. Ik kreunde lichtjes uit tegenzin. De dekens waren te warm om onder vandaan te komen en het weer hier buiten maakte het idee nou niet echt aantrekkelijker. 'Ik wil niet,' mompelde ik en ik draaide me weer om. Zijn goddelijke gegrinnik zorgde ervoor dat, zelfs vroeg ik de ochtend, de vlinders in mijn buik op hol sloegen. Hij bukte zich naar me toe en drukte een kus op mijn lippen waardoor mijn ogen weer open gingen. 'Nu ik de prinses wakker heb gekust, sta je op?' Ik kreunde nogmaals. 'Hoe laat is het?' vroeg ik met suffe, schorre stem. 'Half 1 's middags,' antwoordde hij grijnzend. 'Wat?!' riep ik geschrokken uit en ik zat gelijk rechtop in bed. Toen zag ik pas dat er een dienblad op Seth's bureau stond. 'Awh, ontbij-, ik bedoel lunch op bed.' Ik leunde naar hem toe en drukte een kus op zijn wang als bedankje. Hij draaide zijn hoofd een beetje en plaatste toen zijn lippen op de mijne. Alles in mijn buik sloeg op hol en een vreemd soort lust nam mijn lichaam over. Ik streek met mijn tong over zijn onderlip omdat ik wist dat híj niks meer wilde doen dat tegen mijn zin in zou kunnen gaan. Hij opende zijn zijn mond voorzichtig en onze kus ging over in een gepassioneerde zoen waar de vonken vanaf vlogen. Opeens werd de deur open gegooid. 'Seth, ik ga naar-, oh,' viel ze stil toen ze ons zo zag zitten. 'Laat maar,' zei ze grijnzend. 'Veel plezier,' zei ik ook grijnzend. Aan de glimlach op haar gezicht kon ik zien waar ze heen ging. 'Dank je.' En weg was ze weer. Toen ik weer naar Seth keek, keek hij me liefdevol glimlachend aan. 'Wat is er?' vroeg ik hem lachend. 'Ik vind het gewoon leuk dat jij en Leah het goed kunnen vinden samen, vooral omdat er maar weinig mensen zijn die Leah mogen,' vertelde hij me met een glimlach waarvan het leek dat hij altijd zou blijven zitten. Ik glimlachte terug en pakte een glas jus d'orange. Voorzichtig nipte ik eraan om te proeven of hij niet te zuur was, maar hij was verrukkelijk. En samen aten Seth en ik de rest van onze lunch op.


Sorry dat mijn stukken de laatste tijd slecht en kort zijn, ik hoop dat ze toch een kudo of reactie verdienen.

Reageer (17)

  • SEXYSTYLES

    Jongeee, komt Leah er ineens tussen door.

    1 decennium geleden
  • holliday

    Echt een leuk verhaal!
    Sterkte de komende tijd!

    1 decennium geleden
  • ViscaBarca

    Ik ben echt zooo verlieft op jouw verhaal
    echt...

    en veeeeeel sterkte <33

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    ze zijn echt niet slecht!
    snel verder
    kudo krijg je zeker!

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Helemaal niet saai, ik vind het leuk!
    En, nog gecondoleerd..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen