Foto bij 2.2

©xjustAgirlx

Ariane Granger
Chagerijnig strompelde ik naar de deur, met mijn pyama nog steeds aan. Het was twaalf uur, en er was echt gewoon nog niks speciaals gebeurd. Ik was alleen thuis met Justin, die de tv had ingenomen. Papa en Patty waren een eindje gaan 'wandelen'. Ieuw. Ik deed de deur open en keek verbaasd in de drie paar ogen van Jorden, Ryan en Chaz. 'Hoi?''vroeg ik verbaas. 'Wat doen jullie hier.' Ryan lachtte en bekeek me net als Jordan van top tot teen, waardoor ik begon te blozen. 'Leuke broekje.' zei Ryan met een knipoog. 'We komen voor Justin.' verklaarde Chaz. Ik haalde mijn schouders op, 'Justin is niet thuis.' Ryan rolde met zijn ogen en liep langs me heen naar binnen. Chaz en Jordan volgden. 'Valsspelers.' zuchtte ik, en liep naar boven om me aan te kleden. Ik koos snel mijn kleren, een yeans, een blauw hempje en een hoody vest ding. Ik weet nooit de naam van zulke dingen. Snel trok ik mijn blauwe vans aan, maakte me lichtjes op, en haastte me naar beneden met mijn blackberry in mijn handen. Celine moest hierheen komen. Bij de deur wachtte ik even en luisterde naar het gepraat van de jongens. 'Dude, je hebt echt niks te klagen hoor. Zag je haar pyama.' Justin lachtte, 'Ja, maar haar karakter is echt irritant. Steeds als ik iets zeg, krijg ik het drie keer zo hard terug.' Jordan grinnikte, 'Ik zou haar iedere dag wel in die pyama willen zien rondrennen.' Ze lachtten allemaal en ik kwam de kamer binnenlopen. Ik wierp ze een sarcastische blik toe. 'Ik kan jullie horen sukkels.'
--
AAAAAAAAAAAAAAAAH<3
WAUW 50 ABO'S <333
Jullie zijn amazing, ;D
werk ons naar de top, dat kan best ;D
Xliefs<3

Reageer (5)

  • JelenaB

    Hahaha sukkeltjes!xD

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder:D:D

    1 decennium geleden
  • Colourcake

    haha, geweldig xD
    'Ik kan jullie horen sukkels'

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    hahaha ilovee it<333
    Snel verduuuuuur(flower)
    xx

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    gehehe, jongens zijn soms zoo oppervlakkig. :/

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen