shikara pov.
ik voel hoe ik alsmaar dichter kom. ik spring nu vanuit de bomen dat gaat rapper voor me. ik schrik als er opeens twee mannen voor me springen. de ene geeft lang blond haar en de andere een oranje masker??! ok dat zijn dus freaks. "wat wil je ik ben gehaast?!"zeg ik chagerijnig. ik word meestal chagerijnig als ik geen slaap heb gehad. "dit word gewoon veels te makkelijk om je mee te krijgen."zegt de blonde jongen. "ach hou je mond blondi." zeg ik nu emotieloos. " dat meisje lijkt op itachi-san. tobi is a good boy."zegt de ene hyper. waar ken ik die naam weer van itachi?? ik kan er niet op komen maar ik weet zeker dat ik ooit zo'n iemand heb gekend. "gasten val iemand anders lastig ik heb wel wat anders te doen dan met een kind en een halve vrouw te spelen."zeg ik gapend. "hoe noemde je mij?!!zegt de blonde woedend. "een halve vrouw.je moet echt iets aan je oren doen."zeg ik grinnikend. ik zie dat de blonde helemaal rood word van woede en op het punt staat te ontploffen. dan gooit hij allemaal klei figuurtjes. ik ontwijk ze met gemak en aktiveer men sharigan. ik doe snel een shadow no clone jutso en laat zen zich bezig houden met de blonde uit te schakelen. dan voel ik twee armen om me. ik schrik en duw men kunia in zen been. hij laat me vloekend los en ik sla met vuist recht op zen masker waar zen neus normaal moet zitten en ik hoor hoe het een krakend geluidje maakt. ik grijns nu vermakelijk. hij doet zen masker af maar laat zen gezicht niet zien en al snel heeft zen masker op maar ik lette niet meer op de blonde. ik voel een explosie in men rug en val een paar meter weg. ik kreun zachtjes en sta al snel recht. ik voel hoe er een heleboel bloed langs men rug loopt. "geef je gewoon over zo lijd je minder."zegt de blonde grijnzend. ik voel weer een gaap opkomen en laat weer een grote geeuw horen wat de blonde weer woedend maakt. ik voel hoe er zwarte plekjes voor men ogen spelen en ik val op men buik op het zachte gras. de slaap neemt het al snel over.
ik zie alsmaar dezelfde jongen die op mpij lijkt me emotieloos aankijken en bebloedend staan met een mes. "het spijt me shikara.ik kon niet anders je weet dat ik jou en sasuke niets aan zou kunnen doen. je weet dat we een speciale tweelingband hebben..."zegt hij terwijl er een traan langs zen wang glijdt.
ik schrik wakker. het zweet parelt zich van men voorhoofd. ik hoor allemaal geschreeuw. men hoofd begint te bonken en ik stap uit bed en zei dat ik in men ondergoed lig en dat er over men hele buik en rug verband ligt. ik kreun en stap waat verder en open de deur. er is een grote gang en ik ga alsmaar verder.dan kom ik bij de deur waar ral het lawaai vandaan komt en ik aktiveer men sharigan. ik zie dat er een heleboel mensen in zitten. ik doe men shadow no clone jutso en zo staan er al snel een twintigtal clones naast mij. het kan me niet schelen dat ik in men ondergoed sta.ik heb te weinig tijd om me aan te kleden. ik laat men clones de kamer binnen dringen en stap verder het gebouw in op zoek naar een uitgang. ik voel een paar steken door men rug gaan maar ik negeer het.

Reageer (1)

  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen