Hoofdstuk 1.<3
maar dan met rode ogen.
shikara pov.
ik ren door het bos als maar dieper en lachend. hij gaat me nooit inhalen. dan staat hij voor me. hij springt op me af en neemt me vast. ik gil. "haha je hebt me eindelijk te pakken kankuro-kun."zeg ik met een glimlachje. hij grijnst."men kleine zusje ik bescherm je altijd."zegt hij met zen grappig gezicht.
ik kom terug in de echte wereld en stop met dagdromen. ik moest terug keren naar the village of sand. ik voel gewoon dat er iets erg gaat gebeuren. in de verte zie ik drie personen staan en een enorme vogel. ik schrik en ren er naartoe. ik weet gewoon dat kankuro daar staat. als ik zie dat die bultenaar met zen ijzeren staart wil aanvallen spring ik tussen en kaats de staart met men kunia weg. hij kijkt me verbaasd aan. ik zie dat kankuro te moe is en ik wist dat als ik niets zal doen dat we allemaal dood zouden gaan. ik kan niet anders.ik aktiveer men sharigan en ga in de aanvals positie staan. ik zie dat er iemand achter de pop staat. een klein persoon maar ik voel hoe sterk zen chakra is. ik doe een shadow clone jutso en ren met zen tienen op hem af. hij probeert ons allemaal te doden maar dan gooi ik de cape van hem af en steek een kunia in zen nek maar in de plaats van dat die dood neer valt grijnst hij en met zen pop zen staart gooit hij me verder. ik beland terug op men voeten en doe een jutso en verdwijn als zand. ik zie hem verbaasd rond kijken dan schiet ik uit het zand en blaas ik een vuurzee naar de pop die uiteindelijk kapot neervalt. ik stap nu naar hem toe hij ligt gewond op de grond. ik til hem aan zen kraag omhoog "wat heb je met gaara gedaan?!!"sis ik woedend. "hij word vermoord haha."zegt hij grijnzend. ik schreeuw woedend en duw men kunia recht in zen chakra en hij valt nu uiteindelijk dood neer..
Er zijn nog geen reacties.