Foto bij The Love Story Begins

Sam komt voor een verassing te staan, die eigenlijk niet zo leuk blijkt te zijn...

Ik dacht soms weer aan hoe ik Daisuke heb ontmoet. Dat was eigenlijk best stom, want ik kende hem van een chatsite. Toen hadden we gecammed, en hallelujah, wat was hij schattig. Later hadden we gemeet, hij was hier toevallig op vakantie. En dat was zo geweldig. Er was meteen een klik. Ik voelde me meteen op mijn gemak. Er was iets door hem wat zo... magisch was. Hij heeft iets speciaals, en hij wilt dat alleen met mij delen. Uit alle meisjes die hij heeft ontmoet, heeft hij mij gekozen. Mij...

Ik moest nog even naar de winkel, dacht ik bij mezelf. Ik pakte mijn fiets en ging weg, naar de Appie. Ik moest langs het station. Ik hoorde mijn naam en keek om. 'Nee...' fluisterde ik eerst. En toen riep ik keihard 'Nee!' zodat iedereen het kon horen. 'Dit kan niet!' Ik keek nog even om, om zeker te weten dat hij het was. 'Haha! It's you, Mustafa!' 'Yep, it's me, haha,' zei hij vrolijk. 'If you said you were coming, I bought you something,' zei ik even snel. 'No need, I wanted you to surpise.'
'Well, you really did,' lachte ik.
'Haha, I know. Is it OK with you if I'm coming home with you?' vroeg hij.
'Yeah, sure. But first I need to go to the store, fancy to come?' vroeg ik.
'Yeah,' zei hij en sprong achterop mijn fiets. Ik wist niet wat me te wachten stond...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen