Sirius POV.
Jij en Stacey zoende alsof jullie nooit uit elkaar geweest waren en je voelde je alsof je voor het eerst op een bezem vloog en jullie braken pas toen jullie in ademnood waren en ze keek je strak aan, met een blik die zeldzaam was en alleen voor jou bedoeld was. Je trok haar dicht tegen je aan en bracht je lippen naar haar oor. "Ik laat jou nooit meer gaan," zei je terwijl je je grip verstevigde en Stacey zich nog meer aan je vastklampte. In je eigen wereld met Stacey merkte je niet dat de deur open gegaan was en dat Remus nu in de deuropening stond samen met Tops. Je werd uit je wereld verstoord door Tops die op je af rende. "O Sirius, ik ben zo blij dat het goed met je gaat." Je ving je achternichtje op en draaide haar in het rond en zette haar tot slot weer neer. "Ik voel me nieuw," zei die terwijl die naar Stacey keek die lichtelijk bloosde. Remus wenkte je en je passeerde Tops en Stacey. "Wij gaan wat drinken halen, willen jullie ook," zei Remus en ze knikte en jullie liepen naar de keuken. "Wat is er Reem?" Hij keek je doordringend aan. "Zijn jij en Stacey weer samen of niet?" Je haalde je schouders op. "Ik weet niet, we hebben elkaar jaren niet gezien en iedereen dacht dat ik dood was! Ik denk dat we rustig moeten opbouwen maar genoeg over mij... Hoe zit het tussen jou en Tops?" Remus leek die vraag niet leuk te vinden want hij begon met zijn voet te schuiven. "Jij ook al! Kan niemand me met rust laten?" Je keek hem verbaast aan. "Nee, dat kan niet! Geef nou maar toe dat je gek op haar bent..." "Dat ben ik ook Sluipvoet! Maar ik ben te oud, te arm en ik ben een weerwolf verdomme!" Je keek hem streng aan. "Ik ga toch ook met je om... Ik ken je sinds we 11 zijn en is er iets met me gebeurd? Nee, en nu ben je ouder en je kan een drankje krijgen en je weet jezelf op te sluiten met magie dus wat nou te gevaarlijk en Tops is een schouwer opgeleid door Dolleman die red zich wel." Remus keek meteen bedenkelijk. "Je hebt gelijkt Sier ik ben koppig geweest ik ben gewoon bang snap je." Je glimlachte en omhelsde je beste vriend. "Het komt goed maat, kies jezelf is andere redde zich wel." Hij keek je dankend aan en pakte 4 boterbier uit de koelkast. "Sirius, jij moet gewoon voor Stacey gaan jullie hebben een geschiedenis samen ook al is dat al bijna 15 jaar geleden." Dankend keek je hem aan. "Ik weet het Reem maar ik weet niet of Stees het weet..." En met die woorden liepen jullie weer naar de huiskamer proostend op al het goede.

Reageer (4)

  • Jiles

    Ach dat is zo schattig! (H)
    En Stuffie heeft helemaal gelijk, ze moeten gewoon naar elkaar luisteren!
    Heeel snel verder gaan, die is zo'n geweldig verhaal!!

    1 decennium geleden
  • Muze

    @stuffie:tja ik wou een lange reactie zetten maar je haalt me de woorden uit de mond xD
    Alleen wil ik nog toevoegen dat ik JK nog steeds enorm haat omdat ze hun liet sterven en omdat ik dat zo hard haat ga ik hun ook laten leven in mijn verhaal. Wacht nee, foei Lynn, dat is onrechtstreekse reclame(N)
    dus nog een laatste toevoeging:
    Ga snel verder meid!

    1 decennium geleden
  • MysticFool

    nivce ns;e evrder

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Was weer leuk om te lezen :)
    Lupos moet wel wat meer zelfvertrouwen krijgen. Hij is misschien wel een weerwolf en hij is misschien ouder dan Tops en heeft misschien niet zo heel veel geld, maar dan nog. Dat doet er toch eigenlijk niet toe? Remus is gewoon geweldig. Ik heb hem altijd graag gemogen en ik heb hem en Tops altijd een leuk koppel gevonden gewoon omdat ze zo anders zijn dus hij moet naar Sirius luisteren (flower)

    En Sirius moet ook luisteren naar hem. Hij en Stacey zijn gewoon schattig samen en het zou zonde zijn als ze niet samen zouden zijn.

    Heel snel verder want wil weten wat er gaat gebeuren(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen