Foto bij Schooldag 5-Deel 3

Deze duetten zijn allemaal geweest verder:

Kurt-Rose
Santana-Brittany
Rachel-Mercedes
Jay-Puck
Quinn-Finn
Artie-Mike
Sam-Tina-Blaine (zij waren als enige over :$ Als ik er eentje ben vergeten kan je proberen koffieprut of theeprut te lezen, je kan in een glazen bol kijken, maar je kan het ook gewoon zeggen. (SABINE, NIKS ZEGGEN!)

En dit is trouwens ook een kort hoofdstuk maar dit was verder het enige interessante.

Na alle duets werd de winnaar bepaald. Ms. Pillsbury keek mee en nu zijn zij en Mr. Shue aan het bespreken. Rose was razendbenieuwd, en ze hoopte niet een dat zij won. 'Ik hoop dat jij wint.' zei Jay naast haar. 'Nee joh jij wint.' zei Rose plagerig terug. Jay en Puck hadden samen I'd Rather Be With You gezongen. Dat was ook vreselijk leuk. Maar toen kwam Will binnen. 'Wij kunnen echt niet kiezen, dus mogen jullie stemmen. Stem niet op jezelf en zet je naam op het stembriefje. Doe je dat niet, wordt je stem afgewezen.' zei hij. Toen werden de briefjes uitgedeeld en begon iedereen te schrijven. Rose schreef zonder twijfel op: Jay & Puck.
Toen werden de briefjes in de bakjes gedaan. Er waren 3e, 2e en 1e plaatsen. 'Op de derde plaats, onze drieling Sam, Tina en Blaine!' zei Will. Er volgde een applaus en toen kwam er weer stilte. 'Op de 2e plaats, Jay en Puck!' zei Will. Applaus. Stilte. 'En, de winnaars van dit jaar...' zei Will en er volgde tromgeroffel door de drummer. 'De winnaars van dit jaar zijn... KURT EN ROSE!' riep Will uit. Rose begon te gillen en Kurt en Rose renden naar elkaar toe en vielen elkaar in de armen. Ze haalden de envelop met 2 kaartjes voor Breadstix. Toen knuffelden ze elkaar weer en gingen ze zitten. 'Gefeliciteerd.' zei Will. Maar voor hij zijn zin kon afmaken schreeuwden Rose en Kurt tegelijk: 'Dankjewel!' Ze kon het niet geloven, zij en Kurt winnen de duets, een etentje bij Breadstix en een duet bij de Sectionals. AWESOME, dacht ze.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen