~42~ Cut off finger
Met z'n drieën vallen we in slaap, en zo te voelen aan mijn kloppende hoofdpijn, voor een lange tijd.
Holy f-ing crap, ik was zo druk bezig met Elena's catastrofe thuis in Washington dat ik helemaal vergeten was wat Nathaniël aan het doen was!
Ik moet mijn eigen hoofdstukken lezen om verder te gaan, maar mijn leven is ook zo druk!
Holy f-ing crap, ik was zo druk bezig met Elena's catastrofe thuis in Washington dat ik helemaal vergeten was wat Nathaniël aan het doen was!
Ik moet mijn eigen hoofdstukken lezen om verder te gaan, maar mijn leven is ook zo druk!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Er zijn zo veel dingen. Ik word helemaal gek! Al die vage raadsels, en halve uitleggen, ik snap het niet meer:D:D
1 decennium geledenBaah!!
1 decennium geledenIk zou nooooit meer een broodje kunnen eten als ik er een vinger in vinden!!
Snel verder btw!!!!!!!!!!
OH GATVERDAMME!
1 decennium geledenEet je een broodje, zit eropeens een vinger van je váder in!
Whahaha, Felix is echt supergrappig & koeeeeel(H)
Ahh.. ik houd van je verhaaaaaaal
Dat is inderdaad goed, mijn maag draaide zich om bij het woord vinger! Ik had net gegeten!!
1 decennium geledentoch <3333
aaaw, wat lief van je!
1 decennium geledenSnel verder
xx