5 Princess
'MELISSA!' Justin stond in de deuropening en keek me ongeduldig aan. 'Justin, ik eet' glimlachte ik. Justin gooide gefrusteerd zijn handen in de lucht en haalde zijn IPhone uit zijn zak. Ik nam rustig een hap van mijn mueslireep. Vandaag gingen Justin en ik naar school. Ja. School. Vreselijk. Vanochtend was ik heerlijk aan het slapen komt Justin en maakt me wakker. Ik greep gelijk naar mijn kam en gooide die naar zijn hoofd. En hij ging Pattie roepen. Oh god, wat is het toch een baby. Toen ik Pattie uitlegde dat ik nou niet bepaald wakker gemaakt wilde worden zei zij doodleuk: 'Maar je gaat naar school' Ja, ik ging in Nederland ook naar school hoor, maar ik bepaalde zelf wel hoelaat ik ging. NIEMAND durfde mij wakker te maken. De gevolgen waren dan groot, erg groot. Justin heeft geluk gehad. Maar goed, toen ik me realiseerde dat ik naar school ging, een plek met veel mensen, greep ik naar mijn krultang. En nu zit ik hier beneden in mijn ripped skinneyjeans, een wijd wit topje van Ralph Lauren, en mijn nude hakken die erg hoog waren. Mijn tas was vandaag van Chanel en ik had een knalrode zonnebril van Ray Ban. 'Ben je nu klaar?' vroeg Justin. Ik knikte en stond op. 'Doeg!' riepen we naar Pattie. 'Doei!' hoorden we terug van boven. 'Gaan we lopend naar school?' vroeg ik. Hij knikte en we liepen zwijgend het huis uit. 'Paars is je lievelingskleur, hè?' vroeg ik toen we al een tijd aan het lopen waren. Hij grijnsde en keek me aan. 'Ik hou van paars, dus ja het is mijn lievelingskleur' grinnikte hij. Hij bekeek me even van top tot teen en keek toen naar mijn hakken. 'KAN JE DAAROP LOPEN!' hoorde ik hem vol bewondering zeggen. 'Yep' zei ik. 'Nou je kan het niet goed' Ik keek hem met grote ogen aan. 'WAT?! Lieverd, ik loop beter op hakken dan Heidi Klum' lachte ik. 'Bewijs het dan' 'Hoe?' vroeg ik terwijl ik Justin aankeek. Ik zweer je die jongen wordt gekker om de minuut! 'Loop voor me met die hakken dan zie ik hoe goed je loopt!' Ik keek Justin raar aan en begon voor hem te lopen. 'Waarom wou hij dat ik-' Oh god nee toch hè. Ik stopte met lopen en keek achterom. 'Justin jij vieze vuile perv, de enige reden dat ik voor je moest lopen was zodat je mijn ass kon zien!' Justin lachte en net op het moment dat ik hem wou vermoorden trok iemand me van achter. 'AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!' gilde ik. 'JUSTIN BEAVER HELP STA NIET TE KIJKEN!' schreeuwde ik. 'Chill, ik ben het maar. Ryan!' ik keek in Ryans lachende gezicht en trok me los uit zijn greep. 'Kunnen we niet gewoon naar school gaan en stoppen met mij te irriteren?' vroeg ik terwijl ik Ryan een knuffel gaf. Justin keek naar ons met opgetrokken wenkbrauwen. Was hij jaloers of zo? 'Is goed, prinses' Ryan gaf een kus op mijn wang en ik zag hoe Justin voorruit liep. 'Wat heeft Beaver nou?' vroeg ik terwijl ik mijn arm in Ryans arm haakte. 'Niks' antwoordde hij droog. Ik fronste en bedacht me dat ik Justin voordat hij eikels ging eten, zou vragen wat er was. Ja, Justin is een bever en die eten eikels. Toch? Of kastantjes?
-DONE
- WAT VINDEN JULLIE ERVAN ALS Melissa met Ryan krijgt. En willen jullie drama? Ideeen please? xxx
Reageer (2)
Niet met Ryan Met JUSTIN!!!!
1 decennium geledennee ze mag niet met ryan krijgen. (:
1 decennium geledenen niet zoveel drama,
lekker romanceeee!
VERDER. (ll)