Hoofdstuk 1
Updates
13-04-2011 19:38
13-04-2011 20:19
''Mari-jane je moet naar school'' zegt Elsa tegen haar dochter. Mari-jane pakt haar eten en drinken en geeft haar moeder een kus, loopt dan naar school. Eenmaal op school speelt ze nog even op het schoolplein, wanneer de bel klinkt gaat ze naar binnen, ze zit nu in groep 6 op de basisschool. Als ze na een lange dag thuis komt is ze blij dat het weekend is en nog blijer dat ze 's avonds met haar oudste zusje Ramona bij haar opa en oma slaapt. Ze pakt wat te drinken en gaat televisie kijken. Als later haar vader thuis komt, gaan ze wat kletsen. Elsa staat te koken in de keuken als ze het eten heeft opgedient zegt ze ''/Eten!\''. Darron en Mari-jane gaan aan tafel zitten terwijl Elsa Ramona en Lisa in hun stoel zet. Eenmaal na het eten pakt Mari-jane haar spullen in, en Elsa die van Lisa. Niet veel later brengt Elsa hen naar hun opa en oma, als ze daar zijn zegt Elsa ''/Morgen willen papa en mama even met jouw praten\'' Mari-jane vind het goed en geeft haar moeder een kus, daarna vertrekt Elsa. En mari-jane gaat met Ramona spelen tot ze naar bed moeten. Ze worden heerlijk ingestopt door oma.
Reageer (1)
ga door melis(Y)
1 decennium geleden