Foto bij everything i do i do it for you

Ibrahim

Ik hoorde gebonk op mijn deur en wilde naar beneden lopen maar ik struikelde over mijn eigen voeten en viel op de grond, ja dat kan er ook nog wel bij. Langzaam kwam ik overeind en liep vermoeid naar beneden. waar ik de deur van de 3 sloten probeerde af te halen, ik deed de deur open en zag nog net een grote man noah meesleuren. Ik bedacht me geen moment en rende achter hem aan. Gelukkig had ik een goede conditie en had ik hem al snel ingehaald. `blijf van haar af`siste ik, `hahha wat had je nauw joh broekie` ik dacht 2 seconden na vechten zou niet werken ik moest iets hebben, ik keek even in Noah dr ogen en die pijn die ik daar in zag liet mijn hart breken en de woede in mij omhoog komen. Ik zag een plastic buis op straat liggen raapte die op en sloeg 4 x in zn ballen mat dat ding. `waag het niet om haar nog met 1 vinger aan te raken want ik kill je` zij ik nijdig. ik tilde Noah op en liep terug naar huis. Haar lichaam schokte en de tranen stroomde over haar wangen.wat doet ze hier midden in de nacht vraag ik mezelf af. ik loop met haar naar boven en zet haar op een stoel in de badkamer en zet het bad aan. `kom Nootje je moet opwarmen ga maar even in bad zitten` ze knikte en stapte in haar ondergoed het water in ik liet mijn blik onopvallend over haar lichaam heen glijden. ze was mager en had een grauwe huidskleur, als zij zo doorgaat word dit nog eens haar dood. Ze sloot haar ogen en probeerde alle tranen tegen te houden. `laat het maar gaan No huil maar` ik streelde haar mooie gezichtje drukte een klein kusje op haar wang. Toen ze opgewarmd was gaf ik haar een trainingsbroek en een vest. `wil je chocomel of thee?` `niks` was het antwoord ik besloot maar om chocomel te doen misschien kreeg ze daar nog een oppepper van en zette een warme kop voor haar neer. `wil je praten` ze schudde haar hoofd `oke drink lekker je drinken op dan gaan we lekker proberen te slapen` toen ze met kleine slokjes en onder dwang van mij haar chocomel op had tilde ik haar op en legde haar in mijn bed en ging zelf naast haar liggen, vrijwel meteen klampte ze zich aan mij vast. `je bent veilig Nootje ga maar lekker slapen` `ibi?` `ja` zij ik `dankjewel` voor jou alles he No dat weet je.


reacties motiveren mij hint

Reageer (2)

  • Navygirl

    Snel verder<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    omg hoe is het met dr voet en hoetefuck was die man? kom ik al bijna? i want david:$ snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen