Schooldag 5-Deel 2
'De winnaar mag het duet bij de Sectionals zingen en ze krijgen een gratis etentje bij Breadstix.' zei Will. De duets waren al begonnen, want iedereen wilde het zo graag en ze hadden daarna nog 3 schooldagen om te oefenen voor de Sectionals. De eer was aan Santana en Brittany om de spits af te bijten. Ze zongen S&M van Rihanna, en dat-vond Rose-was echt iets voor hun. Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it. Sex in the air, I don't care, I love the smell of it klonk het.
Het was aardig, maar volgens Rose niet genoeg voor Breadstix. Maar toen ze klaar waren, werden, zonder dat zij dat wist, Rose en Kurt omgeroepen. Rose en Kurt keken elkaar aan en gaven elkaar een bescheiden knikje. Toen gingen ze naar voren en startte de muziek. I'm not gonna write you a love song, cause you tell me it. Cause you need one, you see. I'm not gonna write you a love song. Aan het eind hing ze aan Kurts schouder en ze werd rood. Ze omhelsde Kurt even en liet toen weer los, maar toen werd Kurt ook rood en gingen ze zitten.
'Hey.' zei Jay op de gang tegen Rose 'Hey.' zei Rose terug. 'Dat was echt te gek.' zei Jay. 'Vind je?' zei Rose bescheiden. 'Ja, het lijkt net of jij en Kurt wat hebben.' zei Jay en toen werd ze rood. 'Wacht even, jullie hebben echt wat, of niet.' zei Jay smalend en Rose knikte bescheiden. 'Zeg het tegen niemand, oke?' vroeg Rose en Jay knikte. 'Beloofd.' zei hij. Toen kwam Blaine aanlopen. 'Kom je?' zei hij. 'Ik kom.' zei Jay. Hij omhelsde Rose nog even en toen liepen ze samen richting de aula.
Reageer (2)
AAAAAAAAAH
1 decennium geledenniceee(H)
1 decennium geleden