Als je het verhaal leest wil je dan alsjeblieft een reactie achter laten dan weet ik of het echt wel leuk is of niet!!!!

Noah

Gillend werd ik wakker, ik was helemaal bezweet en rilde van angst. Nee blijf van hem af gilde ik, helemaal in trance rende ik naar mijn mobiel ik had het gevoel dat het dode lichaam van Josh aan me zat `ga weg` riep ik nog een keer. Trillend toetste ik Josh zijn nummer in maar geen gehoor, dan ibi maar maar die nam ook niet op. ik pakte mijn auto sleutels en rende in mijn shortje hemdje en op blote voeten de galerij af naar beneden er ging een pijnlijke steek door mijn voet en ik zag een straaltje bloed lopen, maar ik negeerde de pijn ik moest weg uit dit huis. ik trapte op het gaspedaal en scheurde weg ik zag een lichtflits toen ik door het rode stoplicht reed maar ik negeerde alles om mij heen, ik reed de straat van ibi in het parkeerde de auto half op de stoep en rende naar de deur en begon wild aan te bellen en op het raam te kloppen. 'Doe open` gilde ik, maar ik hoorde niks, ik had echt de neiging om het glas in te slaan en om zo naar binnen te gaan. ik bonkte nog een keer op de deur, en keek verschrikt achter om waar ik voetstappen hoorde en een vieze hand mij op de mond gelegd werd..

Reageer (2)

  • XbutterflyXX

    omggg!
    je moet verderr!!!

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    Snel verder<3
    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen