Foto bij 1.5

©ThunderShot

Ariane Granger
Celine keek naar de jongens waar Justin op weg naar toe was. Nouja keek, eerder kwijlde. 'Doe normaal.' zei ik, toen er echt bijna een beetje speeksel uit haar mond kwam. Ze kwam bij haar positieven, 'Wat?' Ik keek haar walgend aan, 'Val je nou op die Bieber? Heb je BeverFever?' Ze begon keihard te lachen, 'Wat voor fever?' Ik grijnsde, 'Bever Fever.' zei ik duidelijk, terwijl ik het woord bever beklemtoonde. Ze schaterde het uit en klampte zich vast aan een paaltje. 'Ohja, en ik val niet op Bieber.' zei ze, toen ze een beetje uitgelachen was. Ik knikte opgelucht en liet daarna mijn skateboard uit mijn handen vallen. 'Wow.' mompelde ik, 'Over kwijl gesproken.' Zei Celine plagend. Ze gooide haar blonde haar over haar schouder en lonkte naar een jongen vlakbij Bieber. Jordan, mijn crush liep op de jongens af. 'Nee..' mompelde ik verslagen, in mijn verlegen haast had ik mijn hand al opgeheven om naar hem te zwaaien maar hij zag het niet eens. Jordan schudde de hand van Justin en de andere twee jongens en keek niet eens naar mij. Verslagen keek ik naar de grond. 'Ariane!?' ik hoorde Biebers stem en keek langzaam en geïrriteerd op. Jordan staarde me verbijsterd aan en wenkte ons twee. 'Please stel me voor aan die linkse jongen?' fluisterde Celine in mijn oor en ze liet een erg meisjesachtige giechel horen. Duh, we waren meisjes.. Met mijn skateboard weer in mijn handen liep ik op de jonges af met Celine achter me aan. 'Wat is er?' vroeg ik, nochalant. 'Je kon vandaag toch niet naar buiten?' zei Jordan teleurgesteld. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben ontsnapt, ik heb je nog gesmst' verdedigde ik me. Bieber wiebelde met zijn wenkbrauwen en verbrak daarna ons onderonsje, 'Ariane, dit zijn Ryan en Chaz.' Hij wees eerst naar de rechtse en daarna naar de linker jongen. 'Guys dit is Ariane, de bitch bij wie ik op een kamer moet slapen.' Ik opende boos mijn mond. 'Celine, dit is de jongen waarover ik je verteld heb, hij houd er blijkbaar van om yoghurt op zijn gezicht te smeren, zodat zijn gezicht misschien wat minder afzichtelijk wordt.' ik wende me tot Jordan, 'Ik spreek je later.' En liep naar de half pipe om eindelijk wat stunts uit te voeren. Als ik een viel zou misschien blijken dat ik Bieber alleen maar gedroomd had. 'Ryan.' zuchtte Celine zwijmelend. Ik sloeg haar met mijn skateboard zacht tegen haar hoofd. 'Smooth Celine, Very Smooth.. De kwijl liep nog niet uit je mond.' zei ik plagend.

Woehooe bijna dertig abo's -valt bijna van haar stoel af-
Thank you guuys<33
We like Reactions <3
Kudo ons groene knopje blauw (A)
Xlieefs<3

Reageer (7)

  • JelenaB

    Hihih laatste zin geweldig!xD

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    whiehie, die laatste zin xd. ^^
    ik mag haar ! :Y)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    wahahahaha ik denk dat ik bijna echt zo zou staan xD
    VERDUUUUUUUR<333

    1 decennium geleden
  • Kattris

    Love It<33

    verder<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen