It wil get harder, mutch harder 6.3
Het is al weer eventjes gelden dat ik een deel geplaatst heb.Dat heeft me ook wat abo's gekost zie ik
Ik denk dat ik over mijn writers block heen ben. Alleen toch heb ik nog niet zo heel veel tijd gehad om wat nieuws te schrijven. maar ik wilde jullie niet langer mee onthouden van een deeltje. hij is kort maar er komen er binnenkort echt meer dat beloof ik
lees ze geef een reactie en mag ik weer kudo's???
PS nog even een leuk mededeling voor de mensen die de boeken gelezen hebben. ik weet niet of jullie het nieuws een beetje in de gaten hebben gehouden, maar Kantiss, Peeta en Gale zijn gecast
Josh Hutcherson gaat Peeta spelen
Jennifer Lawrence gaat Katniss spelen
Liam Hemsworthgaat Gale spelen
Eindelijk een beetje bekomen van wat er et gebeurd was, begonnen ze aan hun ontbijt. Dat stond op het vuur en de mulitanten hadden dat met rust gelaten. Demian had er hier aardig verstand van. Want hij had een soep gemaakt van zetmeel houdende wortels en ander groente en gelukkig had hij ook al wat gedoogd vlees bereid met brood. Dit zou wel eens hun laatste goede maal kunnen zijn, als er morgen ochtend geen vis in het net zat en het jagen ook niet vlot zou gaan."Gelukkig zijn we niet de enige die aangevallen zijn," zei Jayden. "Ook het kamp van de beroeps tributen is aangevallen." Hij probeerde de rest wat op te peppen. Sloan keek beteuterd na wat er van alles was overgebleven, ze zuchtte. "Het is gewoon een duw in de richting van onze dood."
"Hou op," zei Demian. "Een van ons gaat deze spelen winnen." "Ja, en we zullen van onze vrienden afscheid moeten nemen," gaf Sloan als sarcastisch opmerking. "Nou kom op niet doe niet zo neerslachtig we gaan gewoon ons eigen eten zoeken. Wie gaat er mee jagen, Sloan?" begon Quirron. "Ja, dat is goed," antwoorden ze. "Demian, misschien kun jij eetbare planten zoeken want als ik zo dit ontbijt zie heb je er best wel veel verstand van," zei Jayden. Demian knikte maar was nog niet helemaal overtuigd van de plannen. "Ik blijf wel hier Quirron, ik let wel op het kamp."
"Is goed Jayden," zei ze. "Hopelijk komen we terug met een vangst."
Vanaf hier konen ik weinig doen om ze te helpen. Eten wilde ik ze nog niet sturen. Daar was het sponsor geld te kostbaar voor. Misschien ging de jacht wel goed en had ik geld verspilt dat later misschien harder nodig was.Dueca,Thorsten en Lexus hadden de hele tijd over mijn schouder mee staan kijken. "Gelukkig leven ze nog," zei Thorsten. "Ja, maar ze hevig uitgedund in hun voorraden,"zei Lexus. "Dueca, ik stel voor dat nog wat sponsors moeten gaan werven."
"Goed plan Lex."
"Jullie blijven hier?" vroeg hij aan mij. "Ja, ik wil ze hulp kunnen bieden als het nodig is." Hij glimlachte even naar me en vertrok daarna met Dueca de zaal uit.
Nu was ik het die zuchtte. Thorsten legde een hand op mijn schouder. "Ze vinden wel nieuwe sponsors. Lexus en Dueca zijn echte onderhandelaars."
Natuurlijk ik was wel overtuigd van Lexus zijn onderhandelskunsten, maar na al die doden tributen thuis gebracht hebben de afgelopen jaren. Sloan of Demian moest echt winnen dit jaar. Ik zou alles geven, ze overal mee proberen te helpen maar het lot lag niet in mijn handen.
Reageer (3)
Ja ik weet wie ze gaan spelen en ik ben het er niet mee eens voor Katniss.
1 decennium geledenMaargoed, Er zijn ook nog open auditie's in Engeland/Londen waar je nog de rol van sommige tributen kan spelen.
Ik ga volgende keer voor boek twee auditie doen denk ik. want het is ook al zeker dat ze de andere delen gaan filmen
X
Wat een slechte mensjes die geen abo meer zijn, dat kan echt niet, dit is een awesome verhaal!!!
1 decennium geledenSnel verder, anders ga ik Spotgaai helpen:P.
Ps. Ik heb zin in de film!!!
Leuk dat je weer schrijft!
1 decennium geledenSnelverder:Y) -komt je anders met hooivork prikken/in de Hongerspelen gooien-