Foto bij 36



Fernando Torres

Ze zag er ongelovelijk mooi uit, hoe ze zichzelf in de spiegel aan het bekijken was gaf me gewoon kippenvel. Het meisje dat daar stond was prachtig mooi, het meisje dat daar stond was van mij. Mijn geluk kon niet op.
Langzaam veegde ik een paar blonde lokken uit haar gezicht en glimlachte ik naar haar. "Waar was je?" Vroeg ze toen zacht. Ik grinnikte, deze vraag had ik al verwacht. Langzaam wees ik richting het kastje waar een zak met versgebakken bolletjes lagen. "Ontbijt halen.." Zei ik liefjes. Een enorme glimlach verscheen op haar, ongelovelijk mooie gezicht, en ze keek me liefjes aan. "I love you.." Mompelde ze weer zacht. "Te quiero.." glimlachte ik terug. Opnieuw verscheen er een grote grijns op haar gezicht, haar mond stond een stukje open, op het punt wat uit te brengen, maar ze moest er blijkbaar even overnadenken. "Ti Amo.." Zei ze toen in het Italiaans. Ik grinnikte en dit keer wat het mijn beurt. "Je t'aime.." Zei ik breed grijnzend in het Frans. "Your turn.." Mompelde ik toen zachtjes met mijn hoofd in haar blonde haren gedrukt. Snel legde ze haar vinger op mijn lippen en dacht ze even na. "Ich liebe dich.." Zei ze grijnzend, Duits. Ik dacht eens diep na, knipte een paar keer in mijn vingers. "Eu..te..amo.." Mompelde ik toen, in gebrekkig portugees. Lachend keek ze me aan, haar ogen straalden als zonnetjes en vervolgens zei ze zacht in haar eigen taal. "Ik hou van jou.." Grijnzend wikkelde ik een paar vingers in haar krullen en begon ik er mee te spelen. Vervolgens zij ze grinnikend. "Ek hou van jou.." Ik fronste even en dacht eens na. "Gebrekkig nederlands?" Gokte ik toen maar, waarop zij in lachen uitbarste en met haar hand een keer, zachtjes, tegen mijn borst stootte. "Afrikaans.." Zei ze toen breed glimlachen. "Mh.." Mompelde ik kortaf, waarna ik mijn lippen even op de hare drukte. Ze reageerde in no-time en tikte ongeduldig met haar tong tegen mijn lippen aan, rustig opende ik mijn mond en draaide onze kus uit op een passionele zoen.

Iknow, ik ben slecht bezig.
Ik heb niet echt veel inspiratie voor dit verhaal.
Iemand ideetjes?

Reageer (8)

  • CandyFreak

    (l)(l)

    1 decennium geleden
  • Bastille

    Aaah, lief. :9~
    Verder _O_

    1 decennium geleden
  • XbutterflyXX

    BATSEEEN?
    kindjes?
    ze wordt verlief op een ander?
    of david ofzeu
    snel verder<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen