Het was donderdag nacht. Ik kon weer eens niet slapen. Ik dacht aan van alles maar dat ik wou slapen kwam niet in me op. Ik vind het altijd zo vervelend als ik niet kan slapen. Maar daar is niks aan te doen. Ik liep nog even door het huis. Ik dacht: 'Laat ik maar eens even wat gaan drinken.' Dus ik liep naar beneden. Heel zachtjes, want als je een zusje hebt kun je haar niet wakker maken. Het liefst had ik haar uit haar bed gesleurd en gesmeet om bij mij te komen slapen maar helaas. Ze sliep nog steeds en ik was nog steeds wakker. Ik deed de koelkast open en haalde er wat melk uit. Melk help tegen de dorst dus dat moest ik hebben. Mmm serieus wat is dat een opluchting. Wat zou ik nu eens gaan doen. Ik verveelde me dood natuurlijk. Had niks anders te doen. Dus besloot ik mijn laptop te pakken en te kijken wie er online waren. Ik druk de aanknop aan en kijk wie er online zijn. Ik keek mijn ogen uit, want er was gewoon niemand online. Helemaal niemand, dat kan toch niet. Is dat normaal of was ik de enige die hier zo laat nog op was. Blijkbaar wel dus. Ik deed mijn laptop weer uit en ging weer in bed liggen. Ik besloot om een boek te pakken. Dat was misschien wel wat verstandiger als mijn laptop. Ik had zo'n leuk boek. Namelijk 'Lover or Loser'. Dat is echt een aanrader. Carry Slee vertelt zo mooi over het meisje en kan gewoon precies zeggen wat die jongen allemaal doet bij haar. Het was ook super zielig. De jongen liet haar allemaal dingen doen die ze eigenlijk niet wilde. Maar hij kwam gewoon zo overtuigend over dat ze niet terug kon. Ik deed mijn licht weer uit en probeerde te slapen. En weet je wat, het lukte.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen