Foto bij 1.3

© xjustAgirlx

Ariane Granger
Ik moest nog steeds lachen toen ik de keuken in kwam lopen. Mijn vader grijnsde vrolijk naar me. 'Was het gezellig.' vroeg mijn vader. Ik knikte schijnheilig en stootte justin aan. 'Ja toch Justin?' Daarna ging ik snel zitten en schoof mijn stoel zo ver mogelijk van hem af. Ik rook de geur van een pepperoni en graaide snel in de doos. Toen ik een hap nam zuchtte ik van genoegen. 'Heerlijk.' Justin keek me walgend aan, 'Er zit saus op je neus.' Ik probeerde met mijn tong het van mijn neus te likken maar het lukte me niet. 'Lieverd doe even normaal.' mijn vader keek me gegeneerd aan. Ik rolde met mijn ogen, 'sorry,' ik pauzeerde even, 'papa, mag ik vanavond naar Jordan?' Ik bloosde toen ik hem aankeek. 'Wie is Jordan?' vroeg hij verbaasd. 'Ehm een vriend van me.' Justin hoeste even en ik keek hem boos aan. 'En ik dan?' zei hij scheinheilig. Ik negeerde hem, 'mag ik pap?' Hij dacht even na, 'Nee,' zei hij toen, 'dat vind ik niet eerlijk tegenover Justin.' Ik keek hem woedend aan en daarna naar Bieber, die een vrolijke grijns op zijn gezicht had. 'Rotjoch.' mompelde ik, zo zacht dat alleen bieber het kon horen. 'Rotwijf.' mompelde hij terug. Ik rolde met mijn ogen en zei toen, 'justin er zit iets in je yoghurt.' Hij keek verbaasd en boog zich verder ernaar toe. 'Waar dan.' Ik glimlachte, mijn duivelse plan dat ik net bedacht had werkte. 'Beter kijken het is een beetje klein. Mijn vader keek me waarschuwend aan maar ik kon me niet inhouden. Met een snel handgebaar drukte ik zijn gezicht zo diep in de yoghurt dat zijn gezicht helemaal wit was. 'Ha!' lachtte ik kwaadaardig. 'Yoghurt op je smoel!' Zijn gezicht was zo boos en zo komisch dat ik snel van tafel afrende, voordat hij iets bij me zou breken.

Beetje een saai hoofdstuk, maar we beloven dat het leuker wordt (A)
Reacties en kudo's? :Y)
wauw al meer dan twintig abo's <3 We loveee you<3
xLiefs<3

Reageer (15)

  • NicoleB

    nahhaha, ik vond hem juist wel hippp xD
    YOGHURT OP JE SMOEL!!! xD

    1 decennium geleden
  • CareFree

    Maak er maar 21 abbo's van, alleen ik volg het via bladwijzers aangezien ik meestal op mijn telefoon lees en het dan kut is als het eerst via de mail moet.

    1 decennium geleden
  • Kattris

    HAHAA OMG DIE VIN K GOEEE!!!

    VERDER<3

    1 decennium geleden
  • xBiebersz

    Please snel verder? Ik bene cht fan <3

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    wahahaha xD
    VERDUUUUR<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen