003
'Loop mij en Drew niet voor de voeten. Jij! slaapt daar,' ze wees naar me, en ik grijnsde naar haar. Ik pakte mijn koffer op, liep op haar af, haar ogen werden groot, en ik gooide mijn koffer op haar bed. Ik nam plaats daar, en Lara tiedeledara stond ziedend op, haar mond vol neerbuiging geopend om mij even op mijn plaats te zetten. Ik zag een leuk tijdschrift liggen terwijl ik niet luisterde naar haar getier.
'Oops. Zei je wat. Weetje? Dit bed bevalt me zéér. Vannacht slaap ik hier.' Zei Jade. 'Dacht het niet!' zei Lara, maar hopeloos op zoek naar worden die me zouden beledigen liet ze haar schouders hangen. Haar kersenlipjes stonden woedend in een grimas gedraait, haar wimpers naar het bed achterin de kamer kijkend. Daar had ik moeten slapen. In een simpele handbeweging gooide ik haar kussen tegen haar smalle heupjes, die ze makkelijk opving.
Ik trok het dekbed af, en nam het mijne, en trok die over het dekbed heen.
Toen mijn bed klaar was, en mijn bed bedekt was met kleine schedeltjes,
gooide ik tevreden Lara's tijdschriften naar haar toe.
Ik zei: 'Zie je. We komen er wel,' mompelde ik, terwijl ik mijn rockmuziek in mijn oren deed. Don Diablo-Animale, en ik trommelde mee op de maat.
Lara keek me woedend en minachtend aan, evenals Didi.
'Wat?' zei ik scheinheilig.Didi had keurig haar plek ingenomen, en keek me afkeurend aan. In tegenstelling tot Drew, die bijna op kon staan om mij te aanbidden.
Er zijn nog geen reacties.