Ik ben nu in het ziekenhuis dus ik probeer zo snel mogelijk dit stuk te typen omdat internet er over 15 minuten mee stopt.

Allison Black

Het was alweer twee weken geleden dat Seth en ik het weer goed gemaakt hadden. En alles ging nog steeds goed. In de tussentijd waren er wel twee weerwolven bij geomen Collin en Brady, ze waren best aardig en Seth leek ze ook te mogen. Nu lag ik met Emily en Kim te zonnen op het niet zo zonnige strand. Opeens voelde ik een warme hand op mijn schouder. 'Heey schoonheid,' fluisterde zijn volmaakte stem in mijn oor. Aan zijn stem kon ik horen dat hij ergens ontevreden over was. 'Wat is er?' vroeg ik zonder hem te begroeten. Seth zuchtte. 'Gister heeft Jacob gehoord dat er een leger aankomt.' 'Een leger?' vroeg ik omdat ik niet begreep wat hij bedoelde. ' Een vampierleger,' legde hij uit terwijl hij zijn hand plat op mijn wang had gelegd. 'Waarom?' vroeg ik terwijl mijn stem 3 octaven omhoog schoot. 'Bella,' was het enige wooord wat hij zei. Als ik haar niet zo aardig zou zijn gaan vinden, zou ik haar nu iets aan gaan doen. 'Wanneer?' vroeg ik toen ik mijn gedachte weer op een rijtje had. ' Snel,' was het enige antwoord dat hij me kon geven. 'We moeten iedere avond trainen omdat het zeker weten tot een gevecht zal komen.' Ik kromp in elkaar, ik kon er niet aan denken dat iemand van het pack gewond zou raken. ' Met wie gaan jullie trainen? Jullie hebben zelf weinig ervaring met vampiergevchten, toch?' vroeg ik omdat dit me de minst pijnlijke vraag leek. 'De Cullens,' zei hij terwijl zijn gezicht vertrok van lichte afgunst. Ik knikte, die zag ik aankomen. Tijdens mijn verblijf bij de Cullens, had ik Jaspers verhalen over vampieroorlogen gehoord en daaruit opgemaakt dat hij een soort expert was op dat gebied. ' Hoe laat ga je trainen?' ' Om 2 uur vannacht pas,' stelde hij me gerust. ' Waarom zo laat?' vroeg ik. Ik wist dat de jongens super-gen hadden, maar zei hadden ook slaap nodig. Seth haalde zijn schouders op en begon te speculeren over allerlei mogelijkheden. Na een tijdje luisterde ik niet echt meer naar wat hij zei, maar ik luisterde natuurlijk wel gewoon naar zijn stem.


Kudo's?
Mijn tijd is bijna afgelopen dus ik stop voor hij uitvalt zonder daty ik kan opslaan.
Love you.

Reageer (19)

  • Myss

    sterkte
    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • W00T

    Verder, echt een super story!

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    leuk snel verder!!(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen