Foto bij Chapter 30

Hoofdstuk 30 alweer. En precies 100 abo's! :'D

Maar nog steeds zijn Abby en Scorpius niet samen, ghehe. Ik weet het nog langer te rekken dan ik zelf had verwacht. :Y)

PS. Sommigen van jullie hebben al een reactie geplaatst, maar mag ik julle mening over dit nieuwe idee? ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Necessity

    okee, hij is dus:
    1) een pestkop
    2) een superlieve jongen
    3)een vergeetachtige, of iemand die iets wil verbergen (zie dit hoofdstuk xD)

    en ik vind ze allemaal heel erg leuk, maar vooral de eerste en daarna de tweede.
    hij heeft vast dat boek bij zich, gemaakt door het schoolhoofd.
    en Cynthia krijgt dan straf of word van school gestuurd
    en dit is mijn langste reactie tot nu toe (ookal is hij nog niet zo heel lang xD)
    en daar moet ik dus snel verandering in brengen
    ook al kan ik dan niet doorlezen xD
    en dat verhaal die Saepe heeft bedacht!!!
    gewoon geniaal
    maar dat gebeurt vast niet, want ik vind dat Scorpius niet voor Voldie is
    maar Voldie is cool
    xxx

    1 decennium geleden
  • Aerys

    wat is er met scorpius aan de hand?
    en ik wil weten wat ze krijgt
    weer heel leuk geschreven!
    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Humane

    Al 30 hoofdstukken verslaafd aan je story!

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Tartaros

    eens een lijstje maken van de persoonlijkheden van Scorpie:
    1. De vreselijke klootzak die iedereen vreest. (mijn favoriet)
    2. Het onschuldige jochie dat van Abby houdt en nu een kadootje voor haar heeft. (te zoet na mijn smaak)
    3. De geheimzinnige jongen die opeens dingen verbergt uit dit hoofdstuk. (als hij nou al die andere persoonlijkheden niet had, had ik dit ergens tussen spannend en mysterieus neergezet...)
    4. De arrogante jongen die zijn gedachtes moet verhelderen door Abby te ontvoeren. (die was maar heel kort in beeld)
    5. De door ons (de lezers) verheerlijkte schoonheid waarmee elke lezeres wilt trouwen. (ach, ik behoor toch ook tot alle lezeressen....)
    6. De jongen die hij werkelijk is, achter de maskers. (Ik hoop dat dat voor een groot deel bestaat uit nummer 1)

    En natuurlijk geeft hij haar een nieuw boek, of de rest van de bladzijdes. Al kan het ook iets heel anders zijn, juist omdat dit zo voor de hand ligt.... Misschien komt hij wel met een mes aanzetten en vermoordt hij haar... Dat gebeurt niet, maar het zou wel een apart tintje geven aan het verhaal, aangezien ze dan verder moet als geest. xD
    Ik durf trouwens te wedden dat hij bij proffesor noot was zodat hij het hele kantoor kon doorzoeken naar iets. Oh, wacht, dat wat hij zocht geeft hij natuurlijk nu aan Abby, zodat zij de schuld krijgt en dan komt hij aan het einde van het verhaal aanzetten met de reden, die waarschijnlijk iets is in de trant van: om Abby te beschermen...
    Dan moet ik alleen er nog achter komen wat het is.... hmm, wat ligt er allemaal in het kantoor daar. De sorteerhoed, het zwaard van Griffoendor(?), hmm, dat zal het allemaal wel niet zijn, die zou Abby ook zo snel herkennen. Of wacht... lag in het kantoor niet het dagboek van Vilijn? Ja, dan dwingt Scorpie Abby om het te maken zodat de geest van Voldemort herleeft en Voldemort de wereld verovert! En dan worden Scorpie en Abby zijn trouwste volgelingen, trouwen ze natuurlijk en leven ze nog lang en gelukkig! Einde. (baby)
    Het kan natuurlijk ook heel anders lopen, maar dit zou gewoon gaaf zijn. Jouw verhaal zal vast heel anders gaan, maar zeg eerlijk, Square, heb ik ook maar iets goed van de werkelijke verhaallijn??

    Sorry Kip, volgens mij heb ik jouw inspiratie voor lange berichten gestolen, en ik ben niet van plan om het terug te geven.(duivel)

    Dus, snel verder, ik wil zien of ik het goed had, of ik kom met mijn leger necroten aanzetten en verwoest Zweinstein!!(duivel)

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Wedden dat hij haar boek heeft?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen