Foto bij Chapter 28

Ik ben terug sinds gisteren. ^^ Ik was eerst een uur bezig met het behandelen van alle mail die ik van Q had gekregen, maar nu kan ik weer schrijven. :'D

We staan btw in de Spotlight, met dank aan Protective, voor wie ik een foto bewerkt heb. ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Tartaros

    *begint te kotsen*
    Scorpius die zegt dat je moet vertellen waar je mee zit? Please, zeg dat hij echt een oogje op haar heeft, anders valt hij in het volgende hoofdstuk plotseling dood neer omdat ik hem heb vergiftigd, omdat hij me teleurgesteld heeft.(huil)
    Ik hoop zo dat hij snel weer begint met leerlingen treiteren, hij moet gewoon evil zijn, IK EIS DAT SCORPIE EVIL IS!!!!!!!(6)
    Verder mag Abby ook wel eens de Bitch-kant van haar laten zien. Je laat het toch niet over je heen lopen als iemand je boek vernietigd? Steek gewoon die Cynthia in de fik, voer haar wisseldrank of something like that. Become a bad girl! Je zit verdomme in Zwadderich!
    En Square: Snel verder of ik ga imperio doen op Scorpie en Abby en laat ze half Zweinstein uitmoorden!(duivel)

    1 decennium geleden
  • mmini

    wat lief!!!<3
    ga maar snel verder;)

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Nou gaat iedereen "Wat lief van Scorpius..." terwijl ze bij Chapter 3 of zo hem nog een verschrikkelijke zak vonden... Hé, wel consequent blijven, hè?
    Bah, ik stond weer veels te vroeg op. Het spookt hier in huis, serieus. Ik hoor de hele tijd mensen op de trap lopen, en daarna stemmen. Trap kraakt, de wind blaast, en weer die stemmen. Ik kan ze niet verstaan, hoewel iemand wel één keertje heel duidelijk "nee" heeft gezegd, en ook een hoop ge-"sst!" *huivert*

    Scorpius is eigenlijk ook wel een lievertje... Maar waarschijnlijk gebeurt er iets over een aantal Chapters waardoor iedereen hem opeens weer een zak vindt, en dan ben ik de enige die nog "Ahw, wat is hij toch lief!" roept, en dan vinden ze me raar. Ja, zeg, hé, dat ik toevallig in alle onweersbuien van hem houd..

    He, had ik net de Spotlight gemist. Maar ach, niets aan te doen. Komt nog wel een keer, misschien doe ik het zelf ook nog wel een keer (alvast een hoofdstuk 100 cadeautje of zo x'D)

    Vlug Doorgaan! (Nogsteeds ben ik orgineel ^^)

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Scorpius is lieff(A)
    Blijkbaar is iedereen het daar over eensxD
    Snel verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    zie je wel, Scorpius is gewoon zo schattig, ik had het al gezegd, toch??? Verder!!!!!!(Y)(Y)(Y):P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen