Foto bij San Francisco.2.2

Mijn blik glijdt over haar lange, glanzende, blonde haar naar haar prachtige gezichtje, tot helemaal naar haar hoge hakken.
'So, what's up with this car?'vraagt ze dan met een glimlachje.
Ik haal mijn schouders op. 'Hij is van Kenny, mijn bodyguard.'
'O. Ik dacht al wel dat jij niet zo'n auto zou hebben.'
Ik knik. 'Klopt. Mijn auto staat daar.' Ik wijs naar mijn zwarte Range Rover, die een beetje verder staat en mijn zilveren Lamborghini die ernaast staat.
Ze zucht diep als ze de twee auto's opmerkt. 'O god.'
'Wat?'vraag ik onschuldig. 'Je moet toch ergens blijven met dat geld?'
Ze rolt met haar ogen. 'Het is niet omdat je geld genoeg hebt dat je zoveel mogelijk dure cars moet kopen, Justin.'
'Wait, hoe komen we van een gesprek over Kenny's auto opeens in een gesprek waar jij me gaat de les spellen?'
Ze lacht. 'Gaan we de hele avond in de auto hier zitten?'
Ik haal mijn schouders op. 'Dat was niet echt het plan, maar als jij graag wil...'
'Nee, thanks,'glimlacht ze. 'Maar ik geloof dat we niet naar buiten kunnen voor het volgende uur. Of jij toch niet.'
Verbaasd kijk ik haar aan. 'Hoezo niet?'
Ze gebaart naar alle mensen die voorbijlopen. 'Fans,'zegt ze simpelweg.
Ik zucht diep. 'O. Right. Hé, DOROTHEA,'zeg ik dan plagend.
Ze glimlacht. 'Eigenlijk vind ik wel dat ik jou dan ook een bijnaampje mag geven.'
'Zoals?'
'Joseph?'fluistert ze zacht.
'JOSEPH?'roep ik uit. 'Ach, wel ja, noem me maar Joseph,'zeg ik dan stiller. 'Dorothea...'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen