Woow ik heb één reactie gehad en daar ben ik al heel blij mee betekend dat iedergeval 1 iemand het leuk vind Tnkx haha! =)

Noah

een paar uur later werd ik weer wakker en ik voelde 2 sterke armen om mijn lichaam heen. ``Josh fluisterde ik ben je wakker`` ik dag aan die nare droom van vanacht dat Josh vandaag in een kist thuis zou komen. en ik hoorde toen een stem die niet van Josh was ``he nootje ik ben het ibrahim`` ik voel mijn spieren verstijven en fluister ``het was geen droom he ibi hij is dood he?`` Ik voelde ibrahim zijn greep verslappen en ging recht op zitten hij keek me aan en schudde zn hoofd. ``nee een nachtmerrie waar uit we niet meer wakker worden`` zij hij schor. Ik schudde mijn hoofd. en probeerde mijn stem positief te laten klinken ``kom je helpen het kamertje leeg te ruimen? dan kunnen we de kist daar neer zetten`` ibrahim stond op en knikte ``ja is goed ik ga eerst even douchen``. Ik liep naar beneden en maakte een ontbijt klaar voor Ibrahim zelf hoefde ik geen eten. zwijgend at hij zijn broodje op. en stond op ``kom laten we beginnen met opruimen `` samen ruimde we het kamertje op. Ik ging me zelf omkleden trok mijn zwarte broek en zwart shirt aan, als ik mensen op straat helemaal in het zwart zag lopen dacht ik nog wel eens het is verschrikkelijk dat er iemand is overleden maar moet dat echt zo dan. Maar nu snap ik het dit is je stemming dit is je gevoel, Zwart zo donker als mijn hart.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen