Foto bij You kidding me right?

Noah

de volgende ochtend werd ik pas laat wakker, buiten is het heerlijk weer de vogeltjes fluiten en de lucht is helder blauw. Ik heb echt zin in deze dag straks een kort broekje aan en lekker in de tuin gaan zitten boekje er bij, heerlijk. Ik start de computer even snel op ondertussen loop ik naar de keuken en maak een ontbijt, en ga achter de computer zitten log me zelf in en check me mail, geen mailtje van Josh jammer. Straks nog maar eens proberen nu eerst even lekker in de tuin gaan zitten.

zit ik eindelijk lekker in mijn ligstoel en met mijn glaasje sinaasappelsap in de tuin,gaat de deurbel, sjongejonge ik kan ook nooit eens rustig zitten en loop sacherijnig naar de deur toe, ik sla mijn hand voor mijn mond als ik 2 mannen in nette legeruniformen voor mijn deur zie staan, ik doe de deur open en kijk ze met grote ogen aan .`Goede middag mevrouw` wij zijn Jan en Ronald van het leger kunnen wij even binnen komen? ik knik langzaam en laat ze voor naar binnen en ga zelf in de stoel zitten. `Mevrouw` begint Ronald volgens mij..`Noah` onderbreek ik hem hij glimlacht even en zegt `Noah; U vriend Josh is omgekomen in een hevig gevecht` Ik kijk hem even verbaasd aan, en zeg dan `ja grappig het is al 1 april geweest hoor ga ergens anders grapjes maken dit zijn niet de grappen waar ik om lach` en kijk ze de mannen boos aan.

Reageer (1)

  • QueenMary

    tip: meer leestekens gebruiken ;)
    vb. 'goedemiddag mevrouw, wij zijn Jan en Ronald van het leger. Kunnen wij even binnenkomen?'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen