Foto bij hoofdstuk 5.<3

shikara pov.
ik open men hoofd en voel men hoofd bonken. het doet wel pijn. wat is er gebeurd ik weet nog dat ik die leden aan het uitschelden was. pain geeft me zeker neergeslagen.ik kreun.ik heb het totaal verpest!! de bedoeling was om hem te vermoorden!!dan gaat de deur open en zie ik pain staan. ik spring recht en loop op hem af en pak zen nek en duw hem omhoog naar de deur. hij grijnst en doet een snelle beweging en ik word op men bed gegooit . ik grom kwaad en wil weer ten aanval gaan als ik op het bed word gedrukt en kijk in twee bloedrode ogen. men hart valt weer stil. ik schud het rap van me af niemand mag zien dat ik een zwak voor hem had."jammer dat ik niet eerder wist dat ik een dochter had met hetzelfde talent als ik."zegt pain grijnzend. ik grom kwaad naar hem. "je mag hier staan en gaan waar je wilt je kan toch niet weg."zeg pain grijnzend en verlaat de kamer. ik kijk nu recht in de jongen zen ogen. hij laat me langzaam los. "itachi."zegt hij stil. "shikara."zeg ik met een glimlachje. hij wil de kamer verlaten maar.. "mag ik je iets vragen?"vraag ik hem. hij draait zich om en kijkt me recht en knikt dan sluit de deur en komt langzaam naast me zitten op bed. "hoe wist je dat ik hier was?"vraag ik hem. er komt een glimlachjke op zen mond. "ik wandelde en kwam bij de rivier maar had je nog niet gezien totdat ik je hoorde zeggen mooie bloedrode ogen."zegt hij nog steeds glimlachend. ik voel hoe ik knalrood word. had ik dat echt gezegd??! ik kon me wel voor men hoofd slaan. hij ziet het en zen glimlach wor d nog een beetje groter. hij staat nu recht. "ga je mee naar de living?"vraagt hij me en steekt zen hand naar me uit. ik glimlach en pak zen hand vast. hij trekt me recht en we stappen de gang in daar laat hij men hand los maar blijft naast me lopen.

Reageer (2)

  • Noona

    love in the air (H)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen