Hoofdstuk 4. <3
shikara pov.
ik sta recht terwijl ik nog altijd grijns. "pain nagato de grootste zak die ik ken.de piercingkop met zen lelijke ogen."zeg ik grijnzend. hij kijkt me emotieloos aan. "eindelijk na al die verhalen die ik hoorde van je ontmoet ik je. ik had je eigelijk machtiger verwacht."zeg ik spottend."moet ik je kennen."zegt hij me aankijkend. "neen daar ben je te dom voor."zeg ik sereuis. "we gaan een keer snel een eind aan je maken."zegt hij. hij loopt recht op me af en men mondhoek krult omhoog. als hij dicht genoeg is gooi ik een aantal kunia's die recht op hem af komen. eentje raakt hem in de zij. ik wist gewoon dat hij ze niet allemaal kost ontwijken en de clone verdwijnt. ik grinnik en doe the shadow clone jutso en maak er een twintig tal die de andere bezig houden. "kom maar op ouwe."grinnik ik. hij springt uit de boom en gooit een tiental kunai's ik ontwijk ze allemaal behalve eentje die een snee in men zij maakt. we ontwijken mekaars vuisten of blokeren ze. onze kunia raken mekaar een aantal keren. we duwen mekaar achteruit en hij violent water wave en ik doe hem precies na en ons water die we naar mekaar spugen raakt elkaar en botst keihard tegen mekaar wat ons tegendeel is want we vallen allebei tegen een boom. ik voel hoe men lenzen uit men ogen springen. ik schrik en probeer men gekleurde lenzen te vinden maar het is verloren moeite. pain staat nu recht voor me en trekt me recht aan men kraag en hij kijkt recht in men ogen en schrikt. hij heeft het door wie dat ik ben. ik zie het aan zen ogen. "je hebt dezelfde lelijke ogen als ik."zegt hij nu grijnzend. ik schop hem ercht in zen maag en kijk hem kwaad aan. hij blokkeert het op tijd en neemt me in eengreep dat ik niet los kom in zen armen. ik schreeuw woedend. ik had hem bijna door die stomme lenzen had hij tijd om naar me toe te komen. ik probeer los te komen wat me niet lukt en me nog woedender maakt. ik schreeuw het uit. "laaat me los !!je vuile pedo!!!ik krab je ogen deruit geef zen aan de kraai en ruk je ingewanden deruit en ik zorg dat je schreeuwt om te stoppen!!"schreeuw ik kwaad naar hem. hij grijnst alleen maar breder en hoe breder dat hij grijnst hoe woedender dat het mij maakt.ik merk ondertussen ook dat men clonen al dood zijn. hij loopt nu naar zen leden terwijl ik hem blijf uitschelden. ik merk dat hij gestopt is met wandelen maar ik blijf door schelden. "kijk hidan ze haalt je in met al dat schelden en jij bent al erg."grinnikt een gast met een kapje voor zen mond . "heb ik jou iets gevraagd?!! als ik jou was zou ik maar zwijgen want ik ruk elk lichaamsdeel van je lichaam en geef ze aan de honden."zeg ik kwaad. "tobi vind meisje lieefff!!"zegt een hyper gast met een oranje masker. "en ik vind je irritant als ik kon dan pakte ik je masker en rukte het van je kop en duwde ik zo ver in je gat dat je een maand lang niet naar het toilet kan."snauwde ik naar die gast.
Reageer (1)
snel verder
1 decennium geleden