# 2
okeee, hmm, jullie hebben waarschijnlijk wel gezien dat ik de naam verandert heb, want ik vond em dus echt shitt, die vorige dan..
Xx
Cynthia voorop, Melanie en Katherine met z’n tweeen erachteraan. Zo liepen ze door de gangen van de school. Iedereen ging voor hen aan de kant. Voor Cyntha voelde het alsof het haar school was. Samen waren ze alles. Ze kunnen de status van de mensen omhoog halen, maar ook laten dalen. Ze kunnen mensen het leven mooi maken, maar ook verzuren. Ze kunnen alles. Positief, maar ook negatief. Cynthia, Melanie en Katherine waren geen bitchies, ze waren eigenlijk wel aardig, maar als ze zich verveelden, wil je ze niet meemaken. Cynthia gaf de beste feestjes, Melanie had de looks, en Katherine was… Dat wisten ze eigenlijk niet. Katherine was speciaal, maar ze was niet echt mooi, terwijl ze ook niet lelijk was. Ze haalde goede punten, maar was niet de beste van de klas. Katherine zelf wist niet waarom ze bij Cynthia en Melanie hoorde. Cynthia gedroeg zich als de populairste, maar Melanie was de echte Queen. Ja, met een hoofdletter, Het van Het. Maar zelfs Melanie wist niet waarom Katherine bij hen hoorde. Cynthia wel. Ze had Katherine alleen voor de roem. Met z’n tweeen, Cynthia en Melanie, waren ze begonnen. Op de basisschool in groep 1. Melanie wist er niks meer van, maar vroeger hadden ze Katherine gepest. Zelfs Katherine wist er niks meer van. Cynthia had daardoor vroeger al een slechte naam.
Vinden jullie het ook zo irritant, die verhalen die gecentreerd zijn waardoor je ze niet kan lezen omdat je telefoon de tekst niet passend maakt??? pff, zooo irritant, nu verveel ik me in de les
Niet doen dus?!?
Reageer (2)
1 decennium geledenAboooo,Jaaa,, irritant dat van dat mobieltje hea? *kutblackberry*
1 decennium geleden