Het is zaterdagochtend 7 uur. Brooke,Shelly en hun moeder zijn op Schiphol. Ze staan in de rij om in te checken.

Brooke,Shelly en hun moeder checken in voor de vlucht van 9 uur naar Sydney.Hun koffers worden gewogen en het is goed. Wat hebben jullie veel koffers,zegt de grondstewardess. We verhuizen naar Sydney,zegt hun moeder. Oke,zegt de grondstewardess. Als ze ingechekt zijn lopen ze naar de douane en dan naar de winkels. Dan moeten ze het vliegtuig in.Naar welke gate moeten we?,vraagt Shelly. Gate 23,zegt Brooke. Ze lopen door de gate heen naar het vliegtuig.Brooke,Shelly en hun moeder zitten naast elkaar. Dan gaat de deur van het vliegtuig dicht.Een stewardess vertelt de veiligheidsregels en start het vliegtuig. Het vliegtuig stijgt op. Als het vliegtuig boven in de lucht is zegt Brooke:Best raar dat we niet meer in Nederland wonen. Ze krijgt geen antwoord,want haar moeder zit te lezen en Shelly muziek te luisteren. Na een lange tijd krijgen ze eten. Lekker,zegt Brooke,terwijl ze een hap van de kaasoufle neemt. Haar moeder heeft een salade en Shelly een patat met kroket. Wat zal ik dit missen in Australie,zegt Shelly met haar mond vol kroket. Na een hele lange tijd zijn ze in Australie en het vliegtuig land.Het is 10 uur tijdsverschil met Nederland en winter. Koud zegt Shelly,als ze uit het vliegtuig stapt met een topje,rokje en teenslippers.Nu snap ik waarom jij je warm hebt aangekleed,zegt Shelly tegen Brooke. Eindelijk komen ze met al hun spullen bij hun nieuwe huis. De meubels staan al in de kamers. Cool,zegt Brooke,die heel het huis heeft gezien en nu in haar eigen kamer met badkamer en inloopkast is. Ze richt haar spullen in en gaat op haar bed liggen. Ze pakt haar laptop. Lisa is op msn. Ze klikt Lisa aan en zet haar webcam aan. Hey Brooke,zegt Lisa. Haai,Lis,zegt Brooke. Brooke haalt haar webcam los en laat Lisa haar kamer zien. Cool,zegt Lisa.Ik moet maandag naar school,zegt Brooke,Ik heb zomervakantie met de kerst. Weet ik zegt Lisa. Maar ik moet gaan,zegt Brooke. Bye,zegt Lisa. Goodbye,zegt Brooke.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen