Foto bij Woodland.1

'Kenny!'roep ik luid door de gang, als ik van bij de make-up kom en ik Kenny zie staan.
Hij kijkt verbaasd op en komt naar me toe. 'Hé Justin, ready for Woodland?'
Ik knik. 'Ja, maar eh... doe jij vandaag the one less lonely girl?'
Hij bekijkt me verwonderd. 'Eh, nee. Scooter doet het vandaag alleen.'
'O.' Ik glimlach snel. 'Okay. Weet je toevallig waar hij is?'
'Nee, maar Justin, je weet toch dat je zelf niet mag kiezen wie we-'
'Ja, ja, weet ik, bye!'
Ik draai me om en loop naar de backstage, waar Scooter inderdaad is.
'Scooter,'zeg ik opgelucht, 'doe jij vandaag the one less lonely girl?'
Hij maakt zijn zin af tegen de man die naast hem staat en draait dan naar me toe. 'Ja, hoezo?'
'Zou je ALSJEBLIEFT iets voor mij willen doen?'
Hij glimlacht breed. 'Sorry jongen, jij mag niet kiezen wie we uitki-'
'I know,'verzucht ik, 'maar er is een meisje in-'
'Oeh,'zegt Kenny, die achter me opduikt. 'Een meisje, hé?'
'Ja ja, ze zit dus in de VIP-room en-'
'Hoe weet je dat zo zeker?'vraagt Scooter verbaasd.
'Omdat... ik weet het gewoon,'zeg ik met een diepe zucht. Ik haal mijn Iphone tevoorschijn en toon Scooter een foto van eh, Dorothea, die ik gisteren gemaakt heb. 'Dit is ze.'
'Ik ga haar niet het pod-'protesteert Scooter.
'Nee-hee,'verzucht ik, hem onderbrekend, 'wil je gewoon subtiel langs haar gaan en haar dit geven?' Ik druk hem een papiertje in z'n hand.
Scooter wil het openvouwen, maar ik hou hem tegen. 'Scooter, wil je dat doen?'
Hij haalt z'n schouders op. 'Je weet toch dat je zelf ook naar de VIP-room gaat?'
'Ja, weet ik,'glimlach ik, 'maar jij moet dit haar geven. Onopgemerkt, okay?'
Scooter haalt zijn schouders op en knikt.
Opgelucht draai ik me om en loop naar mijn kleedkamer.
Als ik me nog snel even omdraai, zie ik Scooter en Kenny onbegrijpend naar het opengevouwen papiertje kijken.
Lachend schud ik mijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen