Het is de laatste dag voor Brooke op haar nederlandse school. Morgen vertrekt ze naar Australie.

Brooke komt op school. Lisa zit al te wachten met een cadeautje in haar hand. Ze ziet Brooke en zegt:Voor jou. Maar ik ben toch helemaal niet jarig ofzo,zegt Brooke. Maar je gaat wel naar Australie,dus weg van mij,zegt Lisa,maak het nou maar open. Een vriendschapsarmband,zegt Brooke,cool. ik heb er ook een,zegt Lisa. De bel gaat. Brooke en Lisa gaan naar het lokaal. Hun mentor heeft een afscheidsfeestje voor Brooke georganiseerd. De klas wilde niet,zegt mevrouw Bruggen,hun mentor,maar klas 2b en de docenten wel. Lisa en Brooke lachen. Waarom zijn onze klasgenoten er dan wel,vraagt Brooke. Omdat het moest van mij,zegt mw. Bruggen.Brooke en Lisa stappen het lokaal binnen en feesten. als iedereen weg roept mw.Bruggen Brooke en Lisa terug. Hier een cadeau,zegt de juf. Dank je,zegt Brooke en maakt het open. Het is een sleutelhanger met nederlandse dingen eraan. Bedankt,zegt Brooke en ze geeft de mentor een knuffel. Zorg volgend schooljaar goed voor Lisa,egt Brooke. Tuurlijk,zegt mw. Bruggen. Veel plezier in Australie,zegt mw.van Bruggen en geeft Brooke een hand. En Lisa,tot volgend jaar,zegt de mentor. Lisa en Brooke zijn in Brooke's huis. Best raar dat ik hier voor het laatst ben,zegt Lisa. Ja,zegt Brooke. Ze zitten samen op Brooke's kamer waar alles in dozen en wat spulletjes in een tas voor in het vliegtuig. Lisa geeft Brooke een dikke knuffel en begint te huilen.Ze zegt:Ik wil helemaal niet dat je naar Australie gaat zegt ze. Ik ga jou ook echt super erg missen,zegt Brooke. Ik moet nu echt naar huis,zegt Lisa. Ze zegt Brooke voor de laatste keer dag en geeft nog een knuffel. Doei,Lisa,zegt Brooke. Doei Brooke,zegt Lisa. En dan moet Lisa echt weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen