Stockton.1
Ik gil luid mee met de rest van de VIP-room, als Justin zijn laatste bis-nummer inzet.
'Please don't go!'zingt de hele zaal uit volle borst, als hij het podium af gaat.
'O god, dit was het beste concert dat ik ooit heb meegemaakt,'zegt een meisje voor me, met prachtig, bruin haar.
'Het was goed hé?'komt er tot mijn verwondering over mijn lippen.
De drie vriendinnen draaien zich bijna gelijktijdig om en knikken. 'Ja. Awesome.'
'Hij is goed, ik ben niet echt supergrote fan, maar toch,'ga ik eerlijk verder.
Ze glimlachen meewarig. 'Ja, Eline,'het bruinharige meisje gebaart naar haar - ook bruinharige - vriendin naast zich, 'was ook niet meteen weg van hem, maar Caroline en ik hebben haar kunnen overtuigen.'
Ik knik geïnteresseerd. 'Dus, jullie zijn echt diehard fans?'
'Vooral Elsie,'geeft Caroline toe.
Elsie knikt opgewonden en wordt een beetje rood. 'Ik vind hem gewoon perfect.'
Ik knik bedachtzaam. Perfect... nja, zo kan je het natuurlijk ook noemen... 'En zometeen kan je hem ontmoeten, dat moet wel geweldig voelen,'zeg ik lachend en ik zie dat ze het helemaal met me eens is.
Alledrie knikken ze opgewonden.
'We hebben deze VIP-plaatsen gewonnen, Elsie won een quiz op de radio en mocht twee vriendinnen meenemen.'
'Ja,'glimlacht Elsie, 'niet te geloven dat die ander meid niet wist in welke maand in 2008 Justin Bieber zijn contract met Island Records tekende.'
Mijn mond valt open. 'Eh, wist jij dat wel dan?'
Elsie kijkt me verontwaardigd aan. 'Natuurlijk weet ik dat! Ik ken de hele Wikipedia-pagina van Justin vanbuiten. Justin Drew Bieber, born March 1, 1994-'
Ik kijk haar vol bewondering aan. Dus, zo zijn echte diehard fans...
Er zijn nog geen reacties.