Foto bij hoofdstuk 3.<3

shikara pov.
ik schrik wakker en kijk recht in twee bloedrode verbaasde ogen. ik sla men vuist razendsnel in zen gezicht. ik schrik hoe kosten ze me hier vinden?!! achj misschien heb ik hier wel heel lang gelegen. ik ren naar men kledy toe en en juist al sik het wil pakken springt die haaiman voor me. ik schop recht tegen zen kin en hij vliegt een paar meter in de lucht. dan voel ik twee sterke armen die me omarmen en die haai man staat ondertussen ookal weer recht. ik doe snel men shadom no clone jutso en er staan al snel 9 copies van mij en ze rennen allemaal op die haaiman af. dan doe ik men shadow jutso en ben al snel bij men kleren en doe ze aan. dan stop ik de jutso en sta ik voor de jongen met het raven zwart haar en rozen rode ogen. ik glimlach naar hem. alsof hij uitgedaagd werd rent hij naar me toe. ik doe snel een jutso en er verschijnt een rotsachtige muur voor me en hij ontwijkd het juist. gelukkig heb ik me lenzen aan of ze hadden al lang gemerkt dat ik de rinnegan heb. dan doet hij een jutso en herken hem maar al te goed the violent fire wave. ik spring hoog in de lucht en juist onder me is er een vuurzee. ik grinnik en gooi wat kunia's naar hem. die hij met gemak ontwijkd dan kijk ik achter me en zie dat die haaiman is uitgeschakelt. ik grinnik en ren op die gast af en hij doet helemaal hetzelfde. hij wilt de kunia in men buik duwen maar ik hou hem tegen en steek me hand uit en tegelijke tijd activeer ik me rinnegan en duw men hand tegen zen buik en probeer zen chakra af te pakken. hij schreeuwt pijnlijk maar dan wordt ik van hem af gegooit. ik beland tegen de boom en ik zie dat derest van akatsuki buiten staat en dat een blonde jongen me van hem af gegooit geeft. nu pas zie ik de man die niet van men bestaan weet. ik grijns. eindelijk ontmoet ik hem in het echt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen