Foto bij ~039~

Hé, niet Sneep bedreigen met shampoo(N)

Mary Brooks

Als Jack en Jennifer de Drie Bezemstelen binnen komen lopen om half twaalf, waarschijnlijk om wat te drinken, is Fred er nog steeds niet. Ik zit eenzaam aan een tafeltje met een boterbiertje.
'Hey.’ zegt Jennifer vrolijk. Jack is waarschijnlijk wat te drinken halen. ‘Waar is Fred, hoe gaat het met jullie date. Wij zij-’
Als ze me aankijkt valt ze stil. ‘Hij is er toch wel?’ vraagt ze.
Ik schud van nee en ik voel hoe mijn ogen zich vullen met tranen. Snel sleurt Jennifer me mee naar de WC’s, Jack kijkt ons verbaasd na, haalt zijn schouders op en gaat dan maar aan het tafeltje zitten.
‘Misschien heeft hij weer strafwerk gekregen of eh... misschien loopt de training gewoon uit…’ probeert Jennifer.
Ik staar naar mijn schoenen en de tranen lopen over mijn wangen. Dan neem ik een besluit, ik ga hier niet de hele dag depressief zitten doen. Ik veeg mijn tranen weg en zorg ervoor dat niets aan mij erop wijst dat ik gehuild heb.
'Wat ga je doen?’ vraagt Jennifer zachtjes.
‘Ik ga hier niet de hele dag zitten wachten. Ik ga terug naar het kasteel.’
‘Oké, ik zeg even tegen Jack dat we weggaan.’
‘Nee, ík ga weg. Blijf jij maar hier, ik wil even alleen zijn.’
Ze kijkt me begripvol aan en dan lopen we samen terug naar Jack. Ik loop meteen door naar buiten, Jennifer staart me bezorgd na. Ik stap naar buiten en ga op weg naar het Krijsende Krot.


WAARSCHUWING: indien u deze pagina verlaat zonder reactie en/of kudo achter te laten, zijn wij genoodzaakt een bloeddorstige Sneep, Vilder en mevrouw Norks (met dank aan MyBlueEyes) op een draak op u af te sturen. Eventueel bijgestaan door Groemp.(6) Dus…

Reageer (34)

  • Oblivisci

    super

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    En toen stond Fred daar, zoenend met een of andere griet van Griffoendor... :'(

    1 decennium geleden
  • Trunkbuckle

    Jaaaa, it's Siriustime =)

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    moehahaha, ik verliet de pagina zonder reactie en er gebeurde niks, nu moet ik slapen van mijn vader, anders is ie bang dat ik er morgen nog steeds zit...........

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Waar is Fred? Echt serieus als Sneep hem heeft dan stop ik Sneep in bad, dan bind ik hem vast en dan mag hij er pas uit als hij, Fred laat gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen