Foto bij The Amazing Sight!!!

Puckerman neemt Eagle mee naar een diner bij zonsondergang op een ranch voor Mustangs van zijn oom. Waar hij Sweekends en Zomers werkt.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QVNOBKb5eE8[/youtube.com]

We rijden een terrein op en ik zie allemaal wilde paarden rondrennen, het terrein is mega groot. Wanneer we aankomen bij een stukje land staat daar een tafeltje met kaarsen ed. Ik glimlach naar Puckerman, en hij neemt mijn hand, en geleid me naar het tafeltje. Wanneer we daar aankomen zijn begint de zonsondergang, en zie ik de paarden heel mooi en elegant grazen in de zonsondergang. "Wauw, dit is geweldig, Puckerman." Hij glimlacht naar me en schenkt ondertussen 2 glazen wijn in. "Het is de ranch voor mustangs van mijn oom. Ik ben hier sweekends altijd en zomers aan t werken." Mijn ogen vallen op de mooie spier witte paard vlak bij ons. "Heeft ze een naam?" Puckerman schudt zijn hoofd. "Nog niet, omdat niemand haar kan pakken." Ik denk eens na vroeger ging ik ook altijd tussen de mustangs lopen bij mij thuis. Misschien zal ik eens proberen om haar een keertje te pakken. Puckerman en ik hebben de hele avond gezellig gekletst en ik weet nu dat zijn voornaam Noah is, en zo noem ik hem voortaan. "Hoe laat had je afgesproken dat we weer terug gingen, morgen wel nog school hé." Noah lacht en knikt. "We kunnen nu wel gaan, dan kunnen we nog even naar de kermis een uurtje.Als je wilt dan hé." Ik knik heftig ik vind de Kermis geweldig, altijd al gevonden. We rijden de parkeerplaats na 10 minuten op van de Kermis en zoeken een plekje. Wanneer ik mijn gordel pak raak ik de hand van Noah aan, ik krijg een heel warm gevoel van binnen. Hij blijkbaar ook, want hij krijgt een blos op zijn wangen. "Sorry." Zegt hij dan. "Geeft niet." Geef ik hem door tussen glimlachen in. We stappen uit en we lopen samen richting de kermis, waar we Kurt zien staan met een andere jongen. "Kurt." Hij draait zich om en ziet me staan glimlacht breed, en komt richting mij en Noah. "Ola Kurt, Hoe is het?" Vraag ik aan Kurt. Hij knikt, "Goed en met jullie?" Ik kijk Noah aan en glimlach. "Goed." zeg ik dan en veras me zelf wanneer er een jongen richting Kurt loopt."Heey Blaine dit is Eagle de nichtje van Mr. Shoester. En Puck." Ik geef hem een hand en knik. "Aangenaam. Lekker ding hoor Kurt." Kurt krijgt rooie blosjes, en Noah kijkt mij gelijk aan. "Wat? Mag toch ben nog vrijgezellig." Noah ag dubbel en we liepen met ons 4en verder het terrein op. Wanneer Kurt en Noah besluiten de achtbaan in te gaan blijven Blaine en ik achter. "Hoi, dus je bent bij Kurt? Leuk zeg!" Blaine knikte en vertelde me over zijn zanggroep de Wranglers. We hebben een lleuke tijd en wanneer de jongens terug zijn. Ziet Kurt een open mic podium. "Komaan jongens we leren ze een lesje. Ze hebben overal tekst bij dus dat zit goed." Ik blijf staan wanneer de anderen doorlopen. Noah draait zich om en zegt wat tegen de jongens en loopt dan mijn richting op. "Wat is er?" "Nah voel me misselijk worden voor dat podium vrees." "Dan zingen we samen een nummer dan begin ik wel en kun je later mee doen." Ik knikte voorzichtig, en liep met Noah die kant op, wanneer we daar aangekomen zijn horen we een meid best goed zingen maar soms wat hees. "Welkom nu op het podium Kurt Hummel." Kurt zong het nummer defying gravity. En Blaine nadien een nummer van Pink, perfect. Dan waren Noah en ik Noah had het nummer uitgekozen van Bethany joy lenz en iemand anders when the star go blue.
Daar zongen we dan samen, het klonk nog niet eens zo slecht. Sommige mensen waren het aan het opnemen met hun telefoon.
Toen Noah moest zingen stond ik verbaasd te kijken,

Kurt pov.
"Wauw Blaine ze zijn geweldig samen, sorry dat ik het zeg nog beter dan Rachel en Finn. Ik ben het aan het opnemen voor iets geheims. BEn bezig hun op te nemen zodat ik het kan sturen naar een producer. Wie weet wat er uit komt." Blaine knikte heftig. "Ik doe mee." We glimlachten beide en genoten weer van hun stemmen.
Wanneer het afgelopen is, krijgen ze luidt applaus van iedereen, en kwam de presentator erbij. "Wauw geweldige mensen en geweldige stemmen vanavond maar er kan maar 1 de winnaar zijn. De jury heeft overleg gehad en de winnaars zijn............."

Reageer (1)

  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen