Foto bij 016 Paranormal Activity

Mini hoofdstuk (puh)
maar als ik 5 reacties krijg krijgen jullie nog eentje ;)


ENJOY(H)...

Jacob p.o.v

Iedereen volgde me terwijl ik op Quiwi bleef zitten terwijl hij (hopelijk) in de richting van Katherine rende. Na een tijdje stopte hij, maar ik zag niks. Hij keek onderzoekend om zich heen. Een intelligent beest. Ik stapte van hem af en ik hoorde de rest al aankomen.
‘Wat is er?’ vroeg Seth. Het paard keek hem ziedend aan, ten teken dat hij moest zwijgen. Hij hield wijselijk zijn mond, en iedereen keek het paard afwachtend aan.
‘Hallo, Quiwi’ er kwam een man uit de bosjes gewandeld. Het is de broer van Katherine, Lukas. Iedereen keek elkaar aan om te zeggen van ‘Dat is Lukas’. Quiwi gaf een klein knikje.
‘Wat is er Villers? Plots je tong verloren?’ vroeg Lukas en hij begon te lachen van plezier. Het paard draaide zijn hoofd in een andere richting.
‘Dus je wilt niet dat zij’ en hij knikte met zijn hoofd in onze richting ‘over je geheim te weten komen? Laat ik eens wat zeggen, er zijn geen geheimen in de wereld!’ en hij gooide zijn armen in de lucht en keek hem aan met een kwaadaardige grijns.
‘Komop, zij dragen ook een geheim met zich mee en ik weet zeker dat je er al achter bent gekomen. Wees niet zo verlegen en open je mond!’ het laatste schreeuwde hij bijna. Quiwi keek hem boos aan.
‘Waarom doe je haar dit aan?! Ze heeft je niks, maar dan ook niks aangedaan! Waarom?!’. We keken het paard verbijsterd aan want er kwamen woorden uit zijn mond gevloeid…

Reageer (9)

  • Eventually

    OMG, dit is echt mooi!

    snel verder x

    1 decennium geleden
  • ailine39

    ik ben gek op magie heel mooi gedaan verder meid

    1 decennium geleden
  • Tatia

    _O__O__O_

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    leuk!!
    heeel snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Hemera

    ahaha, vijfde reactie, verder gaan dus(puh)(puh)
    geintje, gewn verder gaan????(flower)
    xoxo-.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen