Foto bij Acht;

De naam van degene die de rol heeft gekregen, en dus Harry's nieuwe vriendin wordt, is: Cheyenne Sarah Shay
Sorry dat het lang duurde voordat ik een nieuw deel plaatsten, maar school gaat voor, right?
Ennn, zouden jullie mijn nieuwe Dougie verhaal willen lezen, Everything was beautiful and nothing hurt. Ik zou jullie heel erg dankbaar zijn :3

Een paar minuten later stonden we voor de club waar we naartoe wilden. Capital stond er met grote. opgelichte letters op het gebouw. Het gebouw zag er vanaf de buiten kant modern uit en ik was benieuwd hoe het er binnen uitzag.
Ik was zelf nog nooit naar een club geweest, meestal hadden Mary en ik samen feestjes of meidenavondjes bij elkaar thuis. Dit was dus nieuw voor ons allebei en ik, en ik kon aan Mary zien dat zij hetzelfde voelde, had er heel veel zin in.
'Zullen we naar binnen gaan?' vroeg Tom die zag dat wij half naar het gebouw stonden te staren. Ik knikte enthousiast en liep achter Tom aan de club binnen.
We moesten bij de ingang onze ID-kaart laten zien, omdat het voor 16+ was en Tom en Harry kregen een bandje, waarschijnlijk omdat zij allebei 18 jaar waren. Daarna liepen we door en lieten onze jassen achter bij de garderobe.
'Wat gaan we eerst doen?' grinnikte Dougie die naast me was komen staan. Hij wist dat ik nog nooit eerder in zo'n club was geweest, dus ik hoefde me er niet voor te schamen dat hij me dom zou vinden.
Ik haalde m'n schouders op, 'ik volg jou wel.'
Dougie grijnsde en pakte mijn hand, waarna we naar binnen liepen en de rest achterlieten.
'Ik trakteer je eerst op een drankje,' stelde Dougie voor. Ik knikte en we liepen naar de bar.
'Wat wil je?' vroeg Dougie aan mij.
'Hm, malibu cola?'
Dougie knikte en bestelde een bier en een malibu cola. We wachtten even en daarna gaf de barman ons drinken en betaalde Dougie.
'Dankje,' glimlachte ik voordat ik een slok van m'n drinken nam. Even later kwamen ook Tom en Harry bij ons staan. We lachten even om Danny en Mary die samen aan het dansen waren en Tom en Harry namen ook een bier.
'Ik ga Giovanna bellen om te vragen of ze komt,' zei Tom een paar minuten later. We knikten en Tom pakte zijn telefoon en liep weg, waarschijnlijk naar buiten omdat je hier toch niks kon horen.
'Wie is Giovanna?' vroeg ik toen Tom weg was.
'Oh, zijn vriendin,' lachte Harry.
'Wat schattig,' glimlachte ik.
'Ja, ik ben zometeen nog de enige zonder vriendin,' begon Harry.
'Hoezo? Wij hebben ook nog niemand hoor,' sprak ik hem tegen. Doelend op Dougie en mij. Harry schudde lachend zijn hoofd, maar draaide zich daarna weer om zodat hij vol zicht had op Danny en Mary.
Ik grinnikte, 'zullen we ook dansen?'
De jongens knikten en we liepen naar de plek waar Danny en Mary stonden.
'Heb je het leuk, Mary?' lachte ik toen ik naast haar danste.
'Zeker,' grijnsde ze terug. Ik grijnsde terug en keek naar de jongens die raar aan het dansen waren, waardoor Mary en ik beide moesten lachen.
Nadat we een tijdje gedanst hadden, gingen we weer terug naar de bar, waar we Tom en zijn vriendin, Giovanna tegenkwamen.
'Hey guys,' glimlachte het meisje en ze gaf de jongens een knuffel, daarna richtte ze zich naar Mary en mij en schudde ze onze handen.
'Giovanna, vriendin van Tom.' We zeiden beide onze namen terug en glimlachte vriendelijk naar haar, ze leek heel erg lief.
'Eindelijk weer eens wat meisjes in het vriendengroepje, ik werd gek van al die jongens,' lachte ze, waar wij met mee lachten.

Reageer (4)

  • Jagkass

    Oow wat leuk!! Ben blij dat je gio als vriendin voor tom hebt!! (:
    Ga nu snel het verhaal verder lezen! Haha

    1 decennium geleden
  • Floynter

    Leuk!!(H)
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Yamm0uni

    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Heartstrings

    Oeh, superleuk!
    Ik zal je andere story na school lezen ^^

    Snel weer verder, xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen