Foto bij 116. Maybe she knows what to do

Sorrysorrysorry! Ik beloof dat ik nu even vooruit ga schrijven en wat hoofdstukjes in de wacht zet.
Foto: Ik had even zin een plaatje te maken, dus toen ging ik mijzelf maar eens bewerken XD Ik dacht dat bruin haar lelijk was bij mij, maar het valt nog wel mee haha (:

Let’s go. Ik heb wel even zin in een vette hap, of zo.”Je gluurde even op je horloge. “Acht uur komt mijn moeder aan op het vliegveld.” Mompelde je. “Het is nu half zeven, dus als we Féli…” Je wilde zeggen ‘Félicia even gaan halen’, maar je herinnerde je nu pas dat je helemaal niet wist waar ze was. “Shit.” Taylor keek je vragend aan. “Wat?” Je beet op je lip. “Ja, Félicia dus. Ik weet nog steeds niet waar ze uithangt.” Taylor keek een beetje moeilijk. “Oh ja, da’s waar ook. Bel haar nog een keer?” Zei hij ietwat besluiteloos. Je haalde je schouders op. Dat was inderdaad de enige oplossing… “Urgh.” Zei je toen je je mobiel probeerde te pakken, wat niet lukte, door de krukken. “Djeez.” Mompelde je, maar na wat gepluk in je zak lukte het dan eindelijk. Met een zucht draaide je Félicia’s nummer en hield je je telefoon bij je oor. Piep, piep. De vrouwenstem klonk alweer: “Dit nummer is niet bereikbaar. Als u…” “Nee! Niet weer!” Gilde je gefrustreerd. “Het ligt toch niet aan je mobiel toevallig?” Taylor trok een wenkbrauw op en hield zijn mobiel al in de aanslag. “Probeer maar, lukt toch niet.” Mopperde je. Taylor nam Félicia’s nummer over naar zijn mobiel en belde. “Alsjeblieft, neem nou op, Félies.” Bad je gespannen. “Sorry, ik krijg haar ook niet.” Hoorde je Taylor zeggen. “Nee hè…” Je voelde hoe je lip begon te trillen. “Ik vertrouw het echt niet.” Zei je met een brok in je keel. “Félicia heeft me wel eens genegeerd of niet gebeld, maar niet een hele dag lang! We bellen of sms’en elke dag wel een paar keer...” Taylor wierp een blik op het klokje van zijn telefoon. “Félicia of niet, we moeten nu wel weg, anders komt je moeder aan op het vliegveld zonder dat wij er zijn.” Je barstte bijna in huilen uit. Het voelde net alsof je Félicia hier achterliet en zelf naar huis vertrok. Maar dat was niet zo, want in werkelijkheid had zíj jóu verlaten. “Oké.” Zei je met tegenzin, terwijl een traan vanuit je ooghoek over je wang rolde. “Misschien weet mijn moeder nog raad…”
Y U NO need covers?
Heb je een cover nodig? Kijk hier(flower)

Reageer (3)

  • lovingnouis

    btw, leuke fotoo! (:

    1 decennium geleden
  • lovingnouis

    omg... ;o.
    snel verdeer!! <3
    xx

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    Omg, kut félicia. ;x
    ga snel verderplease. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen