Foto bij Hoofdstuk 2.4

'Fotoboek van Rowena Jua. Wist je dat "Jua" zon betekend?'
'Nee.' Ik sla het boek open op een willekeurige pagina en werp een onderzoek aan de foto's. Op eentje staan een jongen en een meisje, ik schat ze iets ouder dan ik nu ben. De vrouw is duidelijk mijn moeder, en wacht eens even... 'Is dat... pápa?'

OMG ik had een 5,5 voor economieproefwerk dat ik helemaal verkloot had! Dat is best wel goed voor mijn doen, en voor het feit dat ik een 3, max, verwachtte! Dat vieren we met een hoofdstukje!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Spotgaai

    De Toverschool voor de Jonge en Onwetende Heks om Goed te leren Toveren en te Genieten van een Geweldig Goede Opleiding voor alle Toverwezens die dat Nodig Hebben?

    Pff, dat is pas een lange naam xD
    Jep, gewoon naar de Toverschool :Y)
    op 1 voorwaarde.. er moet minimaal 1 lekker jongen zitten:9~ :$
    Snelverder<3
    Ennee.. vaker goede cijfers halen :Y)

    1 decennium geleden
  • xPattinson

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
    You did it again! OH MY GOSH! Ik lig hier helemaal dubbel van het lachen,
    dit was het zeker waard na 35 andere hoofdstukjes :D!

    Héél snel verder!

    x

    1 decennium geleden
  • OhMyFinnick

    gelukkig, ik dacht dat je dood was ofzo, maar er kwam weer een langverwacht hoofdstuk van dit coole verhaal!!! Ze zijn zo melig samen!!!!!! En die koeienvlaai is gewoon geniaal..... en ze moet naar Hogwarts, zoals je het in de laatste zin noemt.... Ik hou van je verhaal!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen