Foto bij -No Concert-

Waarom wil ze haar naam niet vertellen?
Die vraag spookt al de hele dag door mijn hoofd. Had ze wat tegen me? Was ze een hater? Dat kon toch niet? Waarom is ze dan al naar minstens vijf van mijn concerten gekomen?
Ik schudt mijn hoofd en drink mijn milkshake op, terwijl ik het korte gesprek van gisteravond nog eens overloop. "I won't tell you. I'm sorry."
Haar heldere stem spookt door mijn hoofd.
'Justin?'
Ik schrik op en mam kijkt me vragend aan. 'What?'
'Waar ben je met je gedachten? Nu heb je eindelijk eens een vrije dag tussen twee optredens.' Mam schudt verbaasd haar hoofd.
'Ik snap het niet,'zeg ik, en ik schrik van mijn eigen eerlijkheid tegen mam.
'Wat niet? Dat je vandaag niet moet optreden?'vraagt mam met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ik denk dat ik een stukje mis.'
'Nee,'verzucht ik, 'er is een meisje en-'
'Aha,'zegt mam met een brede glimlach.
'Maar ik ben niet verliefd op haar,'zeg ik beledigd. Zeker niet als zij niets in mij ziet.
'O nee?'zegt mam lachend.
'Ah, ik wist dat je weer zo irritant ging doen,'zeg ik boos, en ik sta op en loop de kamer uit.
Niemand begrijpt dat Justin Bieber ook maar een normale tiener is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen