Foto bij ~038~

Oke, de foto is toch best wel toepasselijk??
Ik had nog een andere heeeeeeeeeeeele leuke foto, maar die doet het niet:(
Mijn Sneep op een draak - dreiging werkt wel ^^.
Maar het is nartuurlijk niet de bedoeling dat jullie terug gaan dreigen:|

Mary Brooks

Ik word gewekt door Anne en Jennifer die me wild door elkaar schudden, waardoor ik me dood schrik. ‘WAKKER WORDEN!!!’ ‘Ja dat ben ik al.’ zucht ik geïriteerd, ik heb slecht geslapen door mijn wandeling vannacht. ‘Vandaag is de grote dag!’ roept Anne. Ik kijk haar even onbegrijpend aan en dan spring ik uit mijn bed. ‘Hoe laat is het?!’ roep ik. ‘Rustig maar, het is pas zeven uur.’ zegt Jennifer, zij en Anne liggen helemaal dubbel om mijn reactie. Fred en ik hadden om elf uur afgesproken bij De Drie Bezemstelen, hij had eerst nog Zwerkbaltraining. Ik ontspan en met wat hulp kies ik een outfit en maak me verder klaar. Tussen Anne en George, en Jennifer en Jack gaat het ook nog steeds goed gelukkig. Dan lopen we naar beneden om te ontbijten. Tijdens het ontbijt denk ik vooral aan Zwarts die in het Krijsende Krot zit. Vandaag kan ik dus niet naar hem toe. Jennifer ziet dat ik niet aan het eten ben. ‘Kom op, je moet wel wat eten. Straks val je nog flauw tijdens je date.’ Ik glimlach naar haar en pak een broodje.

Stipt elf uur sta ik bij de Drie Bezemstelen op Fred te wachten. Na een kwartier is hij er nog steeds niet. Misschien is hij binnen? Ik loop naar binnen en kijk of ik Fred zie. Nee dus. Waar blijft hij nou? Misschien heeft hij zich bedacht en wil hij niet meer met me uit. Of misschien is de zwerkbaltraining uitgelopen… Ik loop naar buiten, maar ook daar is hij nog steeds niet...


WAARSCHUWING: indien u deze pagina verlaat zonder reactie en/of kudo achter te laten, zijn wij genoodzaakt een bloeddorstige Sneep op een draak op u af te sturen. Dus…

Reageer (37)

  • Fidem

    mmmmh dat is vaag dat is totaal niet Fred-achtig.
    Iig, ik zal plechtig beloven om niet meer te dreigen. Maar ik wil geen Sneep op Willem in mijn huis(huil)
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Emerences

    Où est Fred? (Ja, ik ga zelfs FRANS praten van dit stukje(A))
    Ik denk dat Fred is opgegeten door de bloeddorstige draak van sneep(A) Die domme Fred had natuurlijk zonder reactie deze pagina verlaten... Domme Fred(N)

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    als ik nou geen reactie zet en jij stuurt snape en de draak op mij af dan stuur ik mijn zus op je af!! xD

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    omg:O
    verderrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen