Prologue
Zenuwachtig stond ik met Caithlyn voor ahoy Rotterdam. Vandaag zou het gebeuren, de meet and Greet met justin bieber. Ik was echt super blij toen ik te horen kreeg dat ik de winnaar was van de meet and Greet met justin bieber. Beide hadden we een VIP-pasje om onze hals hangen met een plaatje van Justin Bieber erop. Veel meisjes zouden een moord doen om in mijn schoenen te staan, en ik was er ook super blij mee. ‘Zullen we dan maar naar binnen gaan?’ vroeg Caithlyn uit eindelijk. Ik knikte en we liepen richting de ingang, we lieten onze pasjes zien en de man zei dat we de rechtergang in moesten lopen en dan na Amelia vragen. Die zou ons verder helpen. We bedankten de man en liepen de rechtergang in, daar zagen we nog een andere man. ‘Kunt u mij misschien helpen?’ vroeg ik aan hem. Hij keek me chagrijnig aan. ‘Zeg het eens..?’ ‘Wij zoeken Amelie, kunt u ons verder helpen?’ De man knikte, ‘Een momentje,’ mompelde hij. Hij liep door een deur en binnen een minuut was hij terug met een mollige vrouw. Ze had kort bruin haar en het zat in een staartje gebonden. ‘Ah, daar zijn de dames van de meet and Greet,’ zei ze vrolijk. ‘Volg mij maar,’ ze opende een deur en liep door de lange gang heen. Aan het eind van de gang stond een bank op een tapijtje en een vaas met bloemen. ‘Jullie zullen even moeten wachten, justin is nog onderweg.’ Caithlyn plofte neer op de bank en ik volgde haar voorbeeld. Amelia was net zo snel weer verdwenen als dat ze was gekomen, maar dat merkten we eigenlijk niet eens op. We waren zo enthousiast aan het praten over het concert en de meet and Greet.
Na een tijdje was het moment gekomen, we mochten naar binnen. Amelia opende de deur en we kwamen in z’n “kleedkamer”. Deze kamer leek echter eerder op een soort lounge, er stonden twee banken, een tafel die vol met tijdschriften lag. Verder hing er een grote spiegel en was de kamer verbonden aan een wc. Caithlyn keek me zenuwachtig aan. ‘Ik moet even naar de wc, waar is de wc?’ vroeg ze aan Amelia. Amelia wees richting de deur aan de linkerkant. Caithlyn ging naar de wc en opeens kwam Justin binnen. Toen hij mij zag gaf hij me een knuffel, ‘Ik wist niet dat jullie er al waren,’ zei hij lachend. Ik begon helemaal te stralen, hij had me een knuffel gegeven. Amelia verdween, en daar zat ik dan alleen met justin. Alleen dat moment duurde niet lang. Opeens hoorde ik een harde knal en er stonden twee mannen met een bivakmutsen op in de kamer. Verschrikt keek ik naar justin maar die lag bewusteloos op de grond. Naast hem stond een man die hem had neer geslagen. Ik wou schreeuwen, maar het was te laat. De man hield zijn hand voor m’n mond en hij trok me een busje in. Justin werd daarna in het busje geduwd.
Er zijn nog geen reacties.