Uhmm,, hallo, ik heb echt héél lang niet meer op Quizlet gezeten en nu zag ik dat ik dit hoofdstuk nog niet geactiveerd had, sorry, en jongens, ik zal niet zo snel weer er mee verder gaan duss, sorry...
xx CharlyCullen
Ps. Je ziet dat ie niet echt helemaal af is, maare het íets... Sorry :$

- Lisa -


'WE - MADDIE AND ik - kwamen net thuis van shoppen, wat dus echt bijna onmogelijk is in dit stadje* - ahum, dorpje - toen mijn moeder zei dat er gebeld was voor mij, door ene Roy, of zoiets.
Het nummer stond op het blokje bij de telefoon:

ROY ARMETONG
0652156225 **
graag terug bellen


Ik draaide het nummer en was compleet totaal van de baan toen ik hoorde wie opnam!
'Hallo, met Billie Joe Armstrong, met wie spreek ik?'
'Uhm, hoi... Met Lisa Brown, uit je klas,' zei ik, half stotterend. 'Mijn moeder zei dat je gebeld had?'
'Oh ja, dat klopt. Ik belde jou omdat ik onder Biologie gezien had dat jij daar erg goed in bent, dus vroeg ik me af of jij mij misschien zou kunnen helpen daarmee?' vroeg hij voorzichtig.
Ik was geschokt maar ik vond het ook wel een beetje leuk dat hij uitgerekend míj belde!
'Uhm, ik zal er over denken en dan hoor je het na het weekend.' zei ik en ik hing op.
Toen pas zag ik dat mijn zus mij in de gaten hield en ik vroeg bot: 'Wat? Waarom staar je naar mij?'
'Oh, gewoon, ik vroeg me alleen maar af waarom een jongen jóu zou bellen.' zei ze met glinsterende ogen.
'Ach rot toch op!'


* = ik heb er dus egt totaal geen idee van hoe groot Oakland is dusss... in dit verhaal is het niet bepaalt heel erg groot!!!
** = Draai dit nummer níet!!! Het is gewoon maar een zomaar verzonnen nummer!!!

Reageer (1)

  • Capsicle

    Oakland is volgens mij vrj groot, weet niet zeker ^^Weet wel dat het er best wel vaak stormt en dat er een rooie brug naar LA is...
    w00t, en ik hoop best wel dat er meer komt :3 Snel dus xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen