Foto bij 75* Love

Vanacht iets langer op geblevn zodat ik toch nog een stukje kon schrijven voor jullie. I hope you'll enjoy.

POV Allison Black

Die dag hebben Seth en ik gewoon heerlijk niks gedaan. We staarden doelloos naar de TV en soms viel een van ons uit vermoeidheid in slaap. Tegen de tijd dat Sue met het eten begon, vloog de deur opeens open. 'Alli, waar ben je?' riep Leah blij vanuit de hal. Ik liep naar haar toe em ze trok me gelijk aan mijn arm mee naar buiten. 'Wij gaan even wandelen!' schreeuwde ze nog even naar haar moeder. Ze wachtte het antwoord niet af en trok me enthousiast mee naar het strand. 'Leah wat doe je?' vroeg ik lachend toen we voor de zoveelste keer bijna vielen. 'Ik moet je vertellen hoe ge-wel-dig mijn dag was,' vertelde ze me met de breedste glimlach die ik ooit op haar gezicht gezien had. Ik keek haar afwachtend aan en toen we ons in het zand gesetteld hadden, begon ze te vertellen. 'Toen jij weg ging wisten we geen van beide wat we moesten zeggen maar na een paar minuten stelde hij voor om een stukje te gaan lopen. Ik stemde natuurlijk in. Het was zo leuk, toen we eenmaal aan het praten waren, konden we niet meer stoppen. Ik had echt het gevoel dat hj alles begreep wat ik zei en ik snapte ook precies wat hij bedoelde bij alles wat hij zei. We hebben de hele dag gelachen, gelopen en naar elkaar gestaard,' deed ze verslag terwijl een gelukkige zucht uit haar mond ontsnapte. Ik kon alleen maar glimlachen en blij voor haar zijn. Ze had het geluk dat ze nu voelde echt verdiend. Opeens hoorde ik een vaag deuntje en toen Leah iets uit haar zak haalde, begreep ik waar het geluid vandaan was gekomen. Ze drukte op een paar knopjes van haar oude mobiel en liet een gesmoorde 'awh' horen. Ik trok de mobiel uit har handen en keek wat er op het schermpje stond. "Is het raar dat ik alleen nog aan jou kan denken? Zie ik je snel weer? X Dave". Ook uit mijn mond klonk een 'awh'. Leah begon haatsig terug te smsen en ik kon alleen maar grijnzend toekijken. Vanuit het niets klonk ook mijn ringtone en ik zag dat hij aangaf at Seth belde. Door alle liefde die uit Leah's woorden had geklonken, had ik heel veel behoefte aan zijn stem dus ik nam zo snel mogelijk op. 'Alli,' was mijn enthousiaste begroeting. 'Heey lieverd, komen jullie naar huis? Het eten is klaar.' Ik was even vertederd bij het woord 'lieverd', zoiets hadden we nog nooit tegen elkaar gezegd. In boeken en films vond ik het altijd heel overdreven klinken maar nu vond ik het alleen heel schattig en lief. 'We komen er gelijk aan,' stelde ik zijn licht bezorgde stem gerust. We mompelde nog even een kort gedag en toen hingen we op. Leah en ik begonnen richting huis te lopen. Ik vertelde haar ondertussen over mijn dag en mijn gesprek met Jake. Ze was nog steeds boos op hem omdat hij me had uitgescholden maar ze was blij voor me dat we het hadden bijgelegd. Thuis gingen we gelijk aan tafel en terwijl Seth mijn hand onder de tafel vastpakte en Sue en Leah me liefdevol aankeken, voelde ik me opeens intens gelukkig. Ik was verlosd van mijn problemen, Seth en ik waren samen, Leah had haar inprent gevonden en ik en Jacon hadden geen ruzie meer. Ik sloot mijn ogen even en probeerde zoveel mogelik van het moment te genieten. Wie weet hoe snel het weer over zou gaan.


Eigenlijk zou dt bvest een goed einde zijn hè? Of willen jullie meer? Laat de kudo-knop voor je spreken:P

Reageer (22)

  • Ingeling

    awh, Leah en Dave!! wat schattig!!

    1 decennium geleden
  • JayDick

    aww!!

    het is echt een mooi einde!!

    en natuurlijk geef ik dit geweldige verhaal een kudo!!

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen