You can't touch the past
You can't change what happened
And if you ride fast
Sometimes you will get ahead
But please go on
Never look back
I don't say you're wrong
But tonight will be a memory, too

Ik pakte mijn mobiel weer op. 'Sorry.. U.. U overdonderde me.' Hij leek er aan gewend te zijn om op de grond gegooid te worden, want hij mompelde dat het 'niet gaf' en dat hij 'dat soort dingen wel vaker had met deze baan'. Ergens had ik het gevoel dat hij bijna in tranen zou uitbarsten en zou beginnen te jammeren wat van rotwerk hij toch had, maar meneer Peter Wezen kwam weer ter zake. 'We willen jullie een platencontract aanbieden, maar dat mogen we niet doen zonder toestemming van jullie ouders. Zouden jullie - met z'n vieren zijn jullie, toch? - met jullie ouders naar ons hoofdkantoor in Amsterdam kunnen komen?' Ik deed mijn best om mijn mobiel niet weer te laten vallen. 'Ehm. Ja, ik denk het, ja, ja. Hoe laat en waar precies?' 'Zal ik jullie anders E-Mailen met alle informatie?' Dat leek me een heel strak plan, ik zag mezelf er namelijk nog net niet voor aan mijn laptop op het laminaat te donderen. 'Graag.. ons emailadres is Therecklesskids@gmail.com.' Hij hing op en ik wist niet waar ik aan toe was; moest ik nu door het centrum hollen en gillen 'We zijn ontdekt! ONTDEKT! HELL YEAH!' of moest ik gewoon doorgaan met wat ik deed? Ik besloot maar meteen naar Raven te bellen - mijn beste vriendin en tevens de gitarist van onze band, maar toen popte er een MSN bericht naar boven. 'Raven is aangemeld.' Oh, wat had dat kind toch een fantastische timing altijd.

Abby says:
Er belde net een gast van sony.
RecklessRaven says:
Sony? Sony music? Wat willie?
Abby says:
Hij mailt zo zegt hij. Hij wil ons een platencontract aanbieden, maar ik weet het niet zo.
RecklessRaven says:
Omfg dat is superawesome?!

Toen kwam het mailtje van Peter Wezen binnen... ik opende het.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen